הזמרת מירי מסיקה השתתפה היום (ה') בעצרת למען החטופים בהרצליה, וקראה: "הפקירו אותנו, המחיר שולם בדם".
מירי מסיקה בעצרת החטופים בהרצליה
(צילום: רחלי מרום דור)
מאות השתתפו הערב בעצרת הקבועה למען החטופים שהתקיימה בכיכר הרוקדים ברחוב יהודה הנשיא בהרצליה, בארגון של חמ"ל הסיוע האזרחי הרצליה. בין המשתתפים נמנו גם קרוביה של לירי אלבג שחטופה בעזה והאחים מיה ואיתי רגב, שנחטפו מהמסיבה ברעים יחד עם חברם עומר שם טוב- שעודנו חטוף.
בעצרת השתתפה כאמור גם הזמרת מירי מסיקה שנאמה במקום ואמרה: "אנשים שמדברים על עסקאות, על הפקרות, על עסקאות מופקרות, אני רוצה שיהיה ברור דבר אחד - ההפקרות נעשתה. הפקירו אותנו והמחיר שולם בדם, המחיר הכי כבד שולם, לא משנה כמה אנשים נחזיר לעולם זה לא יחזור, זה איום סרק.
1 צפייה בגלריה
מירי מסיקה בעצרת החטופים בהרצליה
מירי מסיקה בעצרת החטופים בהרצליה
מירי מסיקה בעצרת החטופים בהרצליה
(צילום: רחלי מרום דור)
"אנשים לא נחטפו בגלל ששחררו את סינוואר, הם נחטפו בגלל שסינוואר היה שם 15 שנה ועשה מה שהוא רצה. אין עסקה מופקרת. אין דבר כזה, אני מצטערת. ניצחון בלי להביא אותם הביתה הוא לא ניצחון ואנחנו לא פסע משום דבר עד שהם יחזרו. נקודה. הם זה אנחנו, כל אחד ואחד, זה הלב שלנו והמדינה עשויה מהאנשים האלה. מדינה מפקירה - עושים טעויות וצריך לשלם על הטעויות, ואני מוכנה לשלם את המחיר כדי שהם יחזרו".
בתום דבריה, לפי שביצעה את שירה "יש לך אותך", הוסיפה: "אני רוצה להקדיש שיר ללירי ולכל החטופות שלנו. לצערי נאלצתי לשיר אותו בהלוויות ומי ייתן ונשיר אותו להם כשיחזרו".