לא רק גיימרים מושבעים אמורים להתמכר להפקה המושקעת הזאת של HBO, שמנסה להפוך את אחד המשחקים המצליחים והמדוברים ביותר של השנים האחרונות - The Last Of Us - לאירוע טלוויזיוני. פדרו פסקל ("המנדלוריאן") ובלה רמזי ("משחקי הכס") בתפקידים הראשיים, והעלילה עוקבת באופן די דומה לעלילת המשחק אחר המסע של אלי הצעירה בתוככי האפוקליפסה בארה"ב.

ספין-אוף לאחת הקומדיות היותר מצליחות, "מופע שנות ה-70", שחוזר אל בית משפחת פורמן 20 שנה מאוחר יותר, כשהילדים כבר גדלו ועזבו את הקן. רד וקיטי עדיין מככבים, עם קאסט די חדש של דור הנכדים. למרות זאת, צפוי ממתק נוסטלגי במיוחד בדמות מיני-איחוד של הקאסט הקודם במהלך הסדרה.

הסרט האפלולי שיצא לראשונה לאקרנים ב-2020, ומגיע עכשיו לקטלוג של נטפליקס, עוקב אחר המסע של בחורה צעירה שחוזרת אל עיר הולדתה כדי להרוג את האבא המתעלל שלה, אבל מגלה למרבה ההפתעה שמישהו כבר דאג לזה. עכשיו היא מחפשת תשובות.

סרט תיעודי העוקב אחר סיפור החיים של הזמרת הפנומנלית אידינה מנזל - כל הדרך מברודוויי ועד לתפקיד ששינה את חייה כקול של אלזה ב"לשבור את הקרח". על ההצלחות והכישלונות, הרגעים המאושרים והדרמה הבלתי נגמרת שמתחוללת מאחורי הקלעים של הקריירה הענפה שלה. לא רק למכורי דיסני.

הריאליטי שעוקב אחר צעירים עשירים ממוצא אסייתי פותח עונה חדשה, והפעם דווקא בניו יורק. אפשר לצפות לתועפות של בלינג, תככים, מזימות ופי אלף יותר צרות של עשירים.