"רוני לא ענה לטלפונים, הגענו אליו הביתה ומצאנו אותו מול הטלוויזיה": אוהד יטח, חבר וקולגה של רוני דניאל שהגיע לביתו ושמצא את דניאל ללא רוח חיים, מספר על הרגעים הקשים.
2 צפייה בגלריה
רוני דניאל
רוני דניאל
רוני דניאל
(צילום מסך, קשת)
לדבריו של יטח, דניאל חש ברע בימים האחרונים - כשהשיא הגיע אתמול בערב (א'). "הוא אמר לי שהוא לא מרגיש טוב ורצה ללכת לבית החולים, אבל דחה את זה לבוקר".
את הבוקר פתח יטח בשיחת טלפון לדניאל, אולם כשזה לא ענה, נסע לביתו יחד עם עוד חבר. "הגענו לבית ומצאנו אותו מול הטלוויזיה ללא רוח חיים". יחד עם חברו, יטח הזעיק למקום שני פרמדיקים של מד"א, שנאלצו לקבוע את מותו.
2 צפייה בגלריה
רוני דניאל
רוני דניאל
רוני דניאל
(צילום: יאיר שגיא)
דניאל, מהפרשנים הבכירים והמוכרים בישראל מזה עשרות שנים, עיתונאי חדשות 12, הלך לעולמו בגיל 73. דניאל נפטר בביתו, ככל הנראה בעקבות אירוע לבבי.
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" לפני כשנתיים נשאל דניאל לגבי התוכניות שלו לגיל הפרישה. הוא השיב: "טיפסתי על כמה וכמה הרים. הייתי בסהרה שלוש פעמים. ועוד יהיה לי זמן לעשות את כל הדברים האלה. אני לא לחוץ. עכשיו זה לא שאני קם כל בוקר עם צליל מנדולינה בלב. זה לא. לפעמים לא ממש טוב לי בראש. אבל בסך הכול? כל עוד אני קם בבוקר ואוהב את עבודתי והולך אליה ברצון והמעסיקים שלי רוצים אותי, אני אהיה שם. מתי אני אלך? כשיהיה משהו שידליק לי את הנשמה ואת המוח יותר. החיים הם פשוטים. אל תסבכו אותם יותר מדי". ב-2012 אמר לעיתון: "המוות לא מפחיד אותי. כלום לא מפחיד אותי. אני דואג רק לבני משפחתי".