עשר שנים אחרי שהוציא את אלבומו הראשון "הגבר שכבש", הזמר מאור אדרי מתכונן למופע העשור החגיגי שלו שיתקיים ב-6 באוקטובר הקרוב בהאנגר 11. לרגל האירוע המרגש, הגיע לאולפן ynet radio כדי לספר על הדרך שעבר - ועל הפעם ההיא שפסח על שיר שהפך ללהיט ענק בהמשך. האזינו לריאיון שלו עם אבי שושן ורנין בולוס:
"אני לא רודף אחרי האזנות. אני משאיר מקום למוזיקה לדבר בפני עצמה", מספר אדרי, "אני פשוט נהנה ליצור, ואם זה עובד - אז הרווחתי".
אחרי עשר שנים - מה אתה מביא לבמה? מה תחדש לקהל שלך? "קודם כל, נשיר את כל השירים, מהאלבום הראשון ועד לאלבום השביעי. בנינו מחרוזות עם כל השירים, עברנו בכל הדרך. ויהיו מלא אירוחים, מלא הפתעות, מלא בלגן. עשר השנים הבאות? האמת היא שאין לי איזה יעד מסוים, איזה היכל מסוים שבו אני רוצה להופיע, לדוגמא. אני רוצה להופיע עם מי שאני אוהב - אייל גולן, משה פרץ".
1 צפייה בגלריה
מאור אדרי
מאור אדרי
מאור אדרי
(צילום: חגי דקל)
למה רק מוזיקה מזרחית? אתה יודע, תבוא אליך עכשיו שירי מימון... "בכיף, בכיף. אני שומע הכל, משינה ושלמה ארצי. אבל מזרחית זה מה שאני אוהב. כשאני יוצא מהבית לאירוע ומדליק את המערכת באוטו, זה מה שאני שומע, בסופו של יום. זה מה שאני הכי אוהב, את הקולות האלה".
עשר שנים. מה היית עושה אחרת? "כלום. פשוט כלום. אתה יודע, יש שירים שהייתי אומר 'טוב, עליהם אני מוותר'. אבל כלום לא הייתי עושה אחרת. תודה לאלוהים, הגעתי למקום טוב בחיים".
יש שיר שוויתרת עליו והפך ללהיט גדול? אתה יודע, יש סיפור כזה לכל הזמרים. "המון שירים, מלא. לדוגמא, 'שני משוגעים' של עומר אדם. עבדנו באולפן, שמעתי את זה כזה ברפרוף. אבל זה לא מחייב שזה היה מצליח אצלי. זה שלו. יש הרבה שירים שלי שהיו קודם אצל אחרים, למשל".