סרטונים מטרידים של מצלמות אבטחה ממסדרון מלון בלוס אנג'לס מראים את הראפר שון "דידי" קומבס (לשעבר פי דידי) מכה, גורר ומשליך אגרטל לעבר בת זוגתו דאז, הזמרת קאסי.
הצילומים שנחשפו היום (ו') ב-CNN מאששים כמה מההאשמות שהעלתה הזמרת בת ה-37 נגד קומבס (54) בתביעת שלה נגד הראפר בנובמבר 2023 באשמת התעללות פיזית. התביעה נסגרה יממה אחרי שהוגשה לאחר שהצדדים הגיעו להסכם שפרטיו אינם ידועים עד היום.
המריבה, שתועדה במלון אינטרקונטיננטל בסנצ'ורי סיטי, התרחשה במרץ 2016. בסרטון נראית קאסי יוצאת מחדר המלון עם מספר תיקים וצועדת במהירות אל עבר המעליות. היא לובשת קפוצ'ון שחור על הראש שנראה כמנסה להסתיר חבלה, מכנסי ג'ינס ויחפה ללא נעליים. ממסמכים שהוגשו אז לבית המשפט ותאמו את פרטי התקרית עולה כי קאסי ברחה מחדר המלון בזמן שהראפר ישן, כמה שעות אחרי שהיכה אותה באגרופים וגרם לה לפנס בעין: "קומבס נהייה שיכור מאוד והיכה באגרופים בפניה של קאסי, וגרם לה לחבלות", נכתב. "לאחר שנרדם, היא ניסתה לצאת מהחדר, אך הוא התעורר ועקב אחריה למסדרון של המלון תוך כדי שהוא צועק עליה. הוא תפס אותה ואז לקח כוס ואגרטל במסדרון וזרק אותם לעברה, מה שגרם לזכוכית להתנפץ סביבם כשהיא רצה למעלית כדי לברוח".
ואכן, בסרטונים שנחשפו היום, דידי נראה מתעורר לקולות קאסי יוצאת מהחדר ורץ לכיוונה תוך כדי צעקות במסדרון כשהוא במגבת רחצה וגרביים. לאחר שהצליח להגיע אליה, הוא תפס אותה בעורפה והשליך אותה לרצפה. לאחר מכן הסתובב כדי לבעוט בה בראש. הוא נראה זורק את דבריה של קאסי מהרצפה ליד המעליות, מסתובב ובועט בה שוב, לפני שגרר אותה מהקפוצ'ון לכיוון החדר.
קאסי נראית אז נעמדת חזרה על רגליה באיטיות, אוספת את חפציה ועוברת להרים את טלפון השירות שתלוי על הקיר ליד המעליות. קומבס חוזר ודוחף אותה לפני שהיא יושבת על כיסא במסדרון ולאחר מכן הוא תופס אגרטל מהשולחן ליד הכיסא ומשליך אותו בכוח לעברה..
עורכי דינה של קאסי אמרו כי "הסרטון המטלטל רק אישר עוד יותר את ההתנהגות המטרידה והדורסנית של מר קומבס. מילים אינן יכולות לבטא את האומץ והתעוזה שהפגינה קאסי כשהיא הוציאה את הדברים לאור".
לפי כתב התביעה שהוגש בנובמבר האחרון, קאסי הצליחה בסופו של דבר להיכנס למעלית, לצאת מהמלון ולהזעיק מונית, שלקחה אותה חזרה לדירתה. "כשהבינה שהבריחה שלה תגרום למר קומבס לכעוס עליה עוד יותר, ולהיתקע לחלוטין במעגל התעללות שלו, חזרה קאסי למלון בכוונה להתנצל על שברחה מהמתעלל שלה".
לפי התביעה, כשהיא חזרה למלון, צוות האבטחה של המלון האיץ בה לחזור למונית ולנסוע לדירתה. הם אמרו לה שהם צפו במצלמות האבטחה בהן נראה קומבס מכה אותה ומשליך לעברה זכוכית במסדרון המלון". כתב התביעה מציין כי קומבס שילם לאינטרקונטיננטל 50,000 דולר עבור צילומי האבטחה מהאירוע. יומיים לאחר מכן, בני הזוג צולמו יחד מחויכים כביכול, בבכורה של סרט בלוס אנג'לס.
1 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
(צילום: AP)
במרץ האחרון סוכני FBI פשטו על בתיו של קומבס בלוס אנג'לס ובמיאמי ביץ’, עצרו אותו בשדה תעופה באזור מיאמי והחרימו את המכשירים האלקטרוניים שלו. קומבס הכחיש בתוקף את ההאשמות בתביעות האזרחיות נגדו וכינה אותן "האשמות מחליאות״ של אנשים שמחפשים כסף קל.