אקדמיית המטרייה - עונה 4 (The Umbrella Academy)

מתי ואיפה: 8 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: עונה אחרונה ללהיט גיבורי העל מבית נטפליקס. בשלב זה לא הרבה ידוע על עלילת העונה הרביעית, אך קודמתה הסתיימה בטוויסט רציני: יש ציר זמן חדש שבו לאחים לבית הרגריבס כבר אין את הכוחות שלהם. במקביל כמובן צצים אויבים חדשים שרוצים למחוק אותם מעל פני האדמה, וכעת על האחים להתמודד מולם כאנשים מן השורה ולנסות לגלות איך הם יכולים להשיב את כוחותיהם.
"אקדמיית המטרייה", עונה 4 – טריילר
(קרדיט: באדיבות נטפליקס)
למרות שביוני האחרון תחקיר של "רולינג סטון" טען כי השואו-ראנר והיוצר של הסדרה, סטיב בלקמן, יצר סביבת עבודה רעילה ועוינת (לפחות כך על פי 12 אנשי צוות ותלונה שהתקבלה במשאבי אנוש) ניכר שחלק מהכוכבים נרגשים לקראת העונה הקרובה. "יש דמויות ונבלים חדשים מדהימים", הבטיחה אמי רייבר למפמן בשיחה עם "טודום", בעוד דייוויד קאסטנדה הכריז כי זו היא העונה האהובה עליו. כעת נותר לגלות אם גם על הצופים.
6 צפייה בגלריה
מתוך "אקדמיית המטרייה", עונה 4
מתוך "אקדמיית המטרייה", עונה 4
מתוך "אקדמיית המטרייה", עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ימשיכו מהעונות הקודמות אליוט פייג' ("ג'ונו"), טום הופר ("מפרשים שחורים"), רוברט שיהאן ("עברייני על") ועוד, אליהם יצטרפו העונה גם דייויד קרוס ("משפחה בהפרעה") וניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף").

התעשייה - עונה 3 (Industry)

מתי ואיפה: 12 באוגוסט, HOT, yes וסלקום TV.
מה הסיפור: עונה שלישית לדרמת הפיננסים הלוהטת (כן צירוף מוזר, אנחנו יודעים - אבל מי שצפה יודע!) מבית HBO וה-BBC, הפעם עם שחקן חיזוק - קיט הרינגטון (ג'ון סנואו, בשבילכם) מצטרף לעונה שצפויה לשמר את אווירת הכאוס והלחץ שאליה הורגלו המעריצים.
"התעשייה", עונה 3 – טריילר
(באדיבות HBO)
בסוף העונה הקודמת המשרד של בנק ההשקעות היוקרתי בלונדון נאלץ לעשות חישוב מסלול מחדש, זאת לאחר שנחשפו תקיפות מיניות מרובות וניצול לרעה של כוח, מה שהוביל לשינוי משמעותי בסגל. על פי הסינופסיס הרשמי של HBO, הפעם חבורת הצעירים השאפתניים והמתוסבכים שלנו עומדת בפני אתגר חדש - הנפקה של חברת אנרגיה ירוקה, שאותה מנהלת דמותו של הרינגטון. מי שעדיין מתאבל על "יורשים" זצ"ל ומתגעגע לצלילתה ליחסי הון-שלטון, ייתכן שימצא פה ממלאת מקום ראויה.
6 צפייה בגלריה
מתוך: "התעשייה - עונה 3"
מתוך: "התעשייה - עונה 3"
מתוך "התעשייה - עונה 3"
(צילום: 2024 Home Box Office, Inc )
מי בפנים: קונור מקנייל ("התייר"), סגאר רדיה ("התעשייה"), מיהל'ה הרולד ("אהבה מודרנית"), מריסה אבלה ("ברבי") ועוד, כשלעונה הקרובה מצטרף כאמור הרינגטון וגם שרה גולדברג ("בארי") ורוג'ר ברקליי ("הקס").

Bad Monkey

מתי ואיפה: 14 באוגוסט, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: דרמה-קומית חדשה פרי מוחו הקודח של ביל לורנס, הידוע יותר בתור האיש שהביא לנו את "סקראבס", "טד לאסו", "קוגר טאון" ועוד. הסדרה בת עשרת הפרקים היא עיבוד לספר של קרל היאסן מ-2013 באותו שם, והיא מגוללת את סיפורו של אנדרו יאנסי, בלש משטרתי לשעבר שבימים אלו עורך ביקורות למסעדות בדרום-פלורידה. זרוע כרותה שנמצאה במקפיא על ידי תייר היא כרטיס הכניסה שלו חזרה לעבודתו הקודמת.
"Bad Monkey " - טריילר
(באדיבות: אפל TV פלוס)
זהו שיתוף הפעולה השלישי של לורנס עם ענקית הסטרימינג מבית אפל, אחרי "שרינקינג" שיצאה בשנה שעברה וכמובן סדרת הלהיט - ובערך הדגל - "טד לאסו". אומנם עוד קשה לדעת אם לורנס יצליח לשחזר את ההצלחה, אך ניכר שהוא עושה מאמצים עם רשימת כוכבים מכובדת שגייס לטובת המשימה (ראו מטה) - כך או כך פוטנציאל יש כאן, והרבה ממנו.
6 צפייה בגלריה
מתוך: "Bad Monkey"
מתוך: "Bad Monkey"
מתוך Bad Monkey
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: וינס ווהן, מישל מונאהן ("משימה בלתי אפשרית"), ג'ודי טרנר-סמית' ("האקוליט") ועוד.

ג'נטלמן במוסקבה (A Gentleman in Moscow)

מתי ואיפה: 14 באוגוסט, HOT ו-yes.
מה הסיפור: מלון ארבעה כוכבים ברוסיה הופך לבית כלא והאסיר שלנו הוא יואן מקגרגור. הסדרה, שעלתה מעבר לים במרץ האחרון, ומאז זכתה לביקורות מפרגנות למדי מהמבקרים בעיקר על הופעתו של כוכב "מולן רוז'" ו"טריינספוטינג", היא עיבוד טלוויזיוני לספרו של אמור טאוולס מ-2016. העלילה עוקבת אחרי אלכסנדר רוסטוב (מקרגור), אריסטוקרט רוסי שנידון למעצר במלון "מטרופול" המפואר במוסקבה בשנות ה-20 של המאה הקודמת, בגלל שיר שכתב בצעירותו. שמונת פרקי הסדרה עוקבים אחרי מערכות היחסים הייחודיות שהוא מפתח עם האורחים והצוות בבית הסוהר הלא קונבנציונלי שלו, והתוצאה היא דרמה תקופתית אפקטיבית ומושכת.
"ג'נטלמן במוסקבה" – טריילר
(באדיבות פרמאונט+)
מי בפנים: אל מקגרגור חוברים מרי אליזבת' ווינסטד ("תשוקות"), ג'וני האריס ("רצח בדם קר"), לאה הארווי ("המוסד") ועוד.

אמילי בפריז - עונה 4, חלק 1 (Emily in Paris)

מתי ואיפה: 15 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: הגילטי-פלז'ר (שהוא הרבה יותר גילטי מפלז'ר, אבל ניחא) האהוב עלינו חוזר בעונה חדשה - הפעם, כדרכה של נטפליקס בשנה האחרונה, זה יקרה בשני חלקים, כשאת השני נזכה לראות ב-12 בספטמבר. ומה צפוי לאמילי, חבריה ומחזריה הנאים הפעם? ריקאפ קצר - בתום העונה הקודמת קאמי מבטלת את החתונה עם גבריאל בגלל המשיכה הבלתי-ניתנת להכחשה בינו לבין אמילי, אבל, אה כן, היא גם בהיריון ממנו ומאוהבת באישה אחרת.
"אמילי בפריז", עונה 4 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
כעת אמילי קרועה בין שתי אהבותיה - גבריאל ואלפי, ולפי חשיפה באירוע המעריצים של "טודום" בשנה שעברה, היא הולכת לחשוב על זה קצת בזמן שתהיה בחופשה ברומא. מלבד זאת, חבריה לסוכנות הפרסום מתמודדים עם אתגרים בחייהם המקצועיים והאישיים, ומינדי, חברתה המוזיקאית, תחזיק קו עלילה שוודאי יתחבב על הקהל בארץ כשתנסה להתקבל לאירוויזיון. דוז פואה של סינופסיס, ניפגש בבינג'.
6 צפייה בגלריה
מתוך "אמילי בפריז" עונה 4,חלק 1
מתוך "אמילי בפריז" עונה 4,חלק 1
מתוך "אמילי בפריז" עונה 4,חלק 1
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ימשיכו איתנו לילי קולינס ("מראה מראה: הסיפור האמיתי"), אשלי פארק ("בנות לנצח"), פיליפין לרוי-בוליו ("10 אחוז"), לוקאס בראבו, קאמי ראזה, סמואל ארנולד ולושיאן לביסקאונט ("מלכות הצעקה").

עסקי השימפנזות (Chimp Crazy)

מתי ואיפה: 19 באוגוסט, yes, HOT וסלקום TV.
מה הסיפור: די נדיר למצוא סדרות דוקו ברשימה הזו, אך כשהתיאור מבטיח לנו פחות או יותר את "טייגר קינג" ("חיות רעות" בשמו העברי הרשמי והמעפן) רק עם קופים - לא ממש הייתה לנו ברירה. הדוקו בן ארבעת החלקים עוקב אחרי האחות לשעבר טוניה האדיקס שמכנה את עצמה "הדולי פרטון של הקופים", כן, קראתם נכון. מה זה אומר? אנחנו ממש לא בטוחים.
"עסקי השימפנזות" – טריילר
(באדיבות HBO)
בכל מקרה, אהבתה של האדיקס לשימפנזה שלה טונקה מסבכת אותה עם הרשויות ועם ארגון PETA שפועל למען זכויות בעלי חיים. הדוקו לא רק מזכיר באופיו את הלהיט של נטפליקס, שכולנו התמכרנו אליו בתקופת הסגר הראשון בקורונה, אלא גם מגיע אלינו מבית אותם מפיקים - ואם לשפוט על פי הטריילר והתמונות ששחררו HBO, מצופה לנו גם אותה רמת טרללת. ברינג איט און.

רק רוצחים בבניין - עונה 4 (Only Murders in the Building)

מתי ואיפה: 27 באוגוסט, דיסני+.
מה הסיפור: עונה חדשה לסדרת ה"הו-דאן-איט" האהובה, שהולכת ונעשית ותיקה. הפעם מייבל, צ'רלס ואוליבר, בעלי הפודקאסט החובבנים - שהולכים ונעשים פחות חובבנים - ינסו לפענח מקרה רצח נוסף שהתרחש בבניין הדירות המפואר שלהם. בסוף עונה 3 סאזז, חברתו הטובה של צ'רלס שגם שימשה ככפילה שלו בסדרה שבה כיכב במשך שנים, נרצחה בדירתו כשהלכה להביא יין כדי לחגוג את הבכורה המוצלחת של המחזה של אוליבר. בסצנת הסיום היא נראית כשהיא מנסה לכתוב על רצפת המטבח מסר בדמה. בעונה 4, השלישייה תנסה להבין מי רצח אותה ומדוע והאם בכלל ניסו לרצוח דווקא את צ'רלס ופספסו. כל זאת בעוד הצעה מפתה להפוך את ההסכת המצליח שלהם לסרט מושכת את החבורה מניו יורק להוליווד.
"רק רוצחים בבניין", עונה 4 – טריילר
(קרדיט: hulu)
מי בפנים: לדמויות הראשיות שלנו, בגילומם של מרטין שורט, סלינה גומז וסטיב מרטין, יצטרפו כמה ליהוקים חדשים ומרגשים, בהם יוג'ין לוי ("שיט'ס קריק"), קומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון"), אווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות") וזאק גאליפנאקיס ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"). מריל סטריפ שהצטרפה בעונה 3 תשוב גם הפעם.

שר הטבעות: טבעות הכוח - עונה 2 (The Lord of the Rings: The Rings of Power)

מתי ואיפה: 29 באוגוסט, אמזון פריים.
מה הסיפור: עונה שנייה לסדרת הפנטזיה עם תקציב העתק המבוססת על כתביו של טולקין. העלילה מתרחשת אלפי שנים לפני עלילת טרילוגיית הסרטים המצליחה, כשקו העלילה המרכזי עוקב אחרי גלדריאל הצעירה (אומנם כבר אז הייתה אלפית עתיקת-יומין, פשוט צעירה יותר מגרסתה ה"שר טבעותית" בגילומה של קייט בלאנשט) במסע הנקמה שלה וחיפושיה אחרי סארון הרשע - ספוילר - רק כדי שתגלה שסארון הוא למעשה ידידה האלברנד שהיה איתה לאורך כל הדרך.
"שר הטבעות: טבעות הכוח", עונה 2 – טריילר
(באדיבות אמזון פריים)
בעונה זו, על פי הטריילר, הוא לובש צורה אלפית עם רעמה שלא הייתה מביישת את לגולס בכבודו ובעצמו וקורא לעצמו "שר המתנות". עוד אנחנו נחשפים לראשונה לחישול טבעות הכוח ולדרמה וההרס שהן מביאות עימן. גורמים בהפקה ציינו כי העונה הזו תהיה בעלת אופי שונה מקודמתה, כשאחת המפיקות בפעול אמרה ל"דדליין" כי היא "תהיה מחוספסת ואינטנסיבית יותר מקודמתה ואולי גם מפחידה יותר". אנחנו בעיקר מחכים לדעת אם הזר שהגיח במטאור בעונה הקודמת הוא אכן גנדלף כפי שחשדנו.
6 צפייה בגלריה
מתוך: "שר הטבעות: טבעות הכוח - עונה 2 "
מתוך: "שר הטבעות: טבעות הכוח - עונה 2 "
מתוך "שר הטבעות: טבעות הכוח - עונה 2 "
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת מורוויד קלארק ("סיינט מוד"), רוברט ארמאיו ("מאחורי עיניה") וצ'רלי וויקרס ועוד.

KAOS

מתי ואיפה: 29 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: בקצרה - ג'ף גולדבלום הוא זאוס, אבל נוירוטי ממש ולובש חליפות טריינינג, אנחנו כבר בפנים. קצת יותר באריכות - מדובר בדרמה קומית מאת צ'רלי קובל (יוצר.ת "סוף הפאקינג עולם" של ערוץ 4 הבריטי שקיבלה חיים מחודשים בנטפליקס וזכתה לאהדת הקהל) המבוססת על מיתוסים מהמיתולוגיה היוונית, ושדמויותיה הן שלל האלים בארסנל, בשילוב תרבות הפופ. הסיפור מתחיל כשזאוס (גולדבלום כאמור) מבחין בקמט על מצחו ומפתח חרדה נוראית שתקופת השלטון שלו עומדת להסתיים. מסתבר שהפחד שלו די מוצדק שכן שלושה בני אדם הקשורים בנבואה שחוזה את מפלתו מתחילים לפעול נגדו.
KAOS – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כאמור גולדבלום ("פארק היורה", "היום השלישי" ועוד), ג'נט מק'תיר ("אוזרק"), קליף קרטיס ("אימת המתים המהלכים"), דייוויד ת'יוליס (סרטי "הארי פוטר", "עירום" ועוד) ונוספים.

נושמים עמוק (Breathless)

מתי ואיפה: 30 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: מה אנחנו רוצים יותר, בעצם, מהכלאה בין "אליטה" ל"האנטומיה של גריי"? טוב אולי שלום עולמי, אבל היות שזה לא יקרה - נתמקד בשאיפות ריאליות. לא רק ריאליות אלא ממש כאלה שקורמות עור וגידים - סדרה חדשה מבית קרלוס מונטר (יוצר סדרת הנוער הפופולרית "אליטה") שהיא דרמה רפאית אינטנסיבית בספרדית מתגלגלת.
"נושמים עמוק" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
והעלילה מה איתה? על פי הסינופסיס הרשמי היא תעקוב אחר המתרחש בבית החולים חואקין סרולה שבו "רופאים ומתמחים עובדים בלי סוף בקצב התזזיתי של חדר המיון, ושם מתחים, רגשות ואפילו תשוקה פועלים בלבבות הצוות שהולך וחי יותר ויותר על הקצה. הגעתו של חולה מכובד מדגישה את מצבה המורכב של מערכת הבריאות הציבורית, ומציתה שביתה קיצונית וחסרת תקדים". אחרי ש"אליטה" סגרה את עונתה השמינית והאחרונה, מדובר בתחליף ראוי למי שזקוק למנה נאה של תככים, רומנים אסורים ודרמה.
6 צפייה בגלריה
מתוך "נושמים עמוק"
מתוך "נושמים עמוק"
מתוך "נושמים עמוק"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: נג'ווה נימרי ("בית הנייר"), מאנו ריוס ("אליטה") וכוכבים ספרדים נוספים שבינתיים פחות מוכרים במחוזותינו.