כחצי שנה מאז שהוכרז כנעדר, שרידי גופתו של השחקן הבריטי ג'וליאן סנדס נמצאו ביום שבת בהרים בצפון לוס אנג'לס, כך אושר היום (ג') באתר "דדליין". מטעם משרד השריף המקומי נמסר כי "תהליך זיהוי הגופה שנמצאה בהרים הושלם, והיא זוהתה כזו של סנדס. אופן נסיבות המוות עדיין בבדיקה ואנו ממתינים לתוצאות בדיקות נוספות. תודה לכל המתנדבים שפעלו לאיתורו".
2 צפייה בגלריה
ג'וליאן סנדס
ג'וליאן סנדס
ג'וליאן סנדס
(צילום: AP Photo/Dejan Jankovic)
ג'וליאן סנדס, ששיחק בסרטים כמו "ארכנופוביה" ו"לעזוב את לאס וגאס" דווח כנעדר ב-13 בינואר, לאחר שיצא לטייל באזור באלדי בול בהרי סן גבריאל שבקליפורניה. צוותי החירום פתחו בחיפושים אחר השחקן, אך אלה הופסקו בזמנו עקב סכנת מפולות ותנאי השבילים. לאחר שנעלם, אחיו ניק סנדס, אמר לתקשורת: "הוא אף פעם לא הגביל את עצמו לכללים וגבולות. הוא הכי מאושר כשהוא נמצא על פסגת הר, בבוקר קר".
הזיהוי מגיע לאחר שבסוף השבוע האחרון זוג מטיילים מצא שרידי גופה במהלך טיול שערך באזור ויצר קשר עם משרד השריף המקומי. לאחרונה החיפושים אחר סנדס חודשו, כאשר למעלה מ-80 מתנדבים השתתפו במטרה למצוא את השחקן. כמו כן, לפני פחות משבוע בני משפחתו פרסמו את ההצהרה הראשונה שלהם בנושא ואמרו כי הם "אסירי תודה לצוותי החיפוש שעבדו בלי להתייאש במטרה למצוא את ג'וליאן".
2 צפייה בגלריה
ג'וליאן סנדס
ג'וליאן סנדס
ג'וליאן סנדס
(צילום: AP Photo/Alexandre Meneghini)
סנדס מזוהה בעיקר בזכות תפקידיו הרבים בסרטים "זיכרונות אהבה מפירנצה" (1985), "וורלוק" (1989), "מנגינה שבלב" (1991), "פנטום האופרה" (1998), "הקמע" לצד ג'קי צ'אן (2003) ו"אושן 13" (2007). בנוסף לתפקידיו בקולנוע, עסק גם בדיבוב ושיחק במספר סדרות טלוויזיה כמו "24", "רוז רד", "דקסטר" ו"חוק וסדר".