מקרה פליטת הכדור שהביא למותה של הצלמת הלינה האצ'ינס ופציעתו של הבמאי ג'ואל סוזה במהלך צילומי הסרט Rust ממשיך להתפתח כתעלומה רבת תפניות, עם עוד טוויסט מפתיע שמגיע הלילה (ד') עם התבטאות חדשה של השחקן אלק בולדווין שטוען בראיון לרשת ABC: "לא לחצתי על ההדק".

ההצהרה של בולדווין, כפי שהיא מופיעה בתקציר של הריאיון המלא שישודר מחר, היא גרסה שונה לאירוע הטרגי כפי שהוא תואר בתקשורת עד כה. הגרסאות הקודמות הצביעו על השחקן ההוליוודי הוותיק כמי שכיוון את האקדח לעבר המצלמה, ולחץ על ההדק. האקדח שנמסר לו מעוזר הבמאי דיוויד הולס היה אמור להיות נטול קליעים, ועל כן בולדווין לא ידע שהוא טעון. אולם עתה בראיון החדש הוא תוהה איך קרה שהכדור הגיע מלכתחילה לאתר הצילומים, ומעבר לכך: איך הוא נפלט מהאקדח ופגע בהאצ'ינס אם הוא כלל לא לחץ על ההדק.
1 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
אלק בולדווין
(AP)
"ובכן, ההדק לא נסחט, לא לחצתי על ההדק", אומר בולדווין בקליפ הקידום מתוך הריאיון עם העיתונאי ג'ורג' סטפנולופולוס, "לא, לא, לא, לעולם לא הייתי מכוון אקדח לעבר מישהו ולוחץ על ההדק. לעולם לא". כשהוא נשאל איך קרתה התקלה, בולדווין אמר "אין לי מושג", והוסיף: "מישהו שם קליע חי בתוך אקדח, קליע שלא היה אמור אפילו להיות באתר".

על פי התקציר, בולדווין נרגש מאוד לאורך הריאיון והוא אף פורץ בבכי כשהוא נזכר בהאצ'ינס, שחייה הסתיימו בגיל 42 על סט הצילומים בגלל הקליע שנורה מהאקדח שבידיו. "היא הייתה מישהי שהייתה אהובה על כל מי שעבד איתה, והייתה מושא להערצה", הוא אומר בעודו דומע, "אפילו עכשיו קשה לי להאמין בכך. זה לא מרגיש מציאותי עבורי". בולדווין אף הודה כי התקרית היא הדבר הנורא ביותר שאי פעם קרה לו מכיוון ש"אני נזכר בכך כל פעם מחדש ושואל את עצמי, מה הייתי יכול לעשות בדיעבד".