במהלך הופעתה של להקת קולדפליי שהתקיימה אמש (שבת) בפסטיבל גלסטונברי באנגליה, חברי הלהקה אירחו בהפתעה את השחקן מייקל ג'יי פוקס שהצטרף אליהם לבמה לביצוע מרגש במיוחד של השיר Fix You. צפו:
בתיעוד הביצוע המלא, אפשר לראות את השחקן בן ה-63 יושב בכיסא גלגלים לצידם של חברי הלהקה ומנגן איתם את הלהיט מאלבומם X&Y משנת 2005. "תודה רבה לכולם, ובמיוחד תודה מיוחדת לסיבה העיקרית שאנחנו בלהקה - כי צפינו יחד ב'בחזרה לעתיד'", אמר כריס מרטין לקראת סוף השיר. "אז תודה לגיבור הנצחי שלנו, אחד האנשים הכי מדהימים עלי אדמות - מר מייקל ג'יי פוקס!".
כפי שמקובל בהופעותיהם של קולדפליי, גם בהופעתם הנוכחית בפסטיבל חולקו צמידי אורות שנצצו בתיאום מרשים עבור המוני האנשים שעמדו בקהל.
2 צפייה בגלריה
קולדפליי מארחים בהופעתם בפסטיבל גלסטונבורי את מייקל ג'יי פוקס
קולדפליי מארחים בהופעתם בפסטיבל גלסטונבורי את מייקל ג'יי פוקס
קולדפליי מארחים בהופעתם בפסטיבל גלסטונבורי את מייקל ג'יי פוקס
(צילום מסך, יוטיוב)
בסוף שנות ה-90 חשף פוקס כי הוא אובחן עם פרקינסון, מחלה שעימה הוא מתמודד עד היום. פרקינסון היא מחלה חשוכת מרפא של מערכת העצבים, המתאפיינת בהפרעות מוטוריות כגון רעד, חוסר יציבות בהליכה, הפרעה בשיווי משקל והאטה וירידה בתנועה. לפני מספר שנים שיתף השחקן בן ה-63 כי המחלה פגעה בזיכרון שלו. "הזיכרון שלי לטווח קצר הרוס", אמר אז פוקס בריאיון למגזין "פיפל". "היו לי כמה סיטואציות קיצוניות בשתי העבודות האחרונות שלי, שהיו למעשה תפקידים עמוסים בטקסט. נאבקתי במהלך שניהם".
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'יי פוקס מקבל את פרס הכבוד של האקדמיה
מייקל ג'יי פוקס מקבל את פרס הכבוד של האקדמיה
מייקל ג'יי פוקס
(צילום: VALERIE MACON / AFP)
בחודשים האחרונים הלהקה נמצאת בסיבוב הופעות גדול באירופה, שמשך אליו קהל ישראלי רב. במהלך המופעים השונים, כמו באתונה ובבוקרשט, הקהל הישראלי קרא לשחרור החטופים במהלך הביצוע של השיר Yellow, והודות לצוות הצילום של סיבוב ההופעות - מחוות שונות שערכו ישראלים עבור חטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה - הוקרנו על המסכים.
פסטיבל גלסטונברי, שמושך אליו קהל של 200 אלף אנשים ומתקיים מאז שנת 1970, נחשב לאחד מאירועי המוזיקה החשובים בעולם. השנה קולדפליי היו ההד-ליינרים של יומו השלישי של הפסטיבל, כשבין השמות שהשתתפו השנה באירוע נמצאים גם דואה ליפה, סינדי לאופר, LCD Soundsystem, סזה, פי. ג'יי. הארווי ועוד רבים.