השחקן ג'יימי פוקס שיתף פרטים חדשים על האירוע הרפואי שעבר בשנה שעברה בסרטון חדש שעלה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). בעוד הסיבה רפואית שבגינה אושפז טרם נחשפה באופן רשמי, השחקן בן ה-56 דסקס לראשונה בפרטים שהובילו אותו לבית החולים באפריל 2023. צפו:
בסרטון נראה פוקס כשהוא משוחח עם קבוצת אנשים ברחובות פיניקס, אריזונה, שבארצות הברית, ומספר להם אודות המקרה שהתחיל מ"כאב ראש". "ביקשתי מחבר אדוויל", אמר השחקן זוכה האוסקר ונקש באצבעותיו - "ואז נעלמתי ל-20 יום. אני לא זוכר כלום. הייתי באטלנטה - ואמרו לי שאחותי והבת שלי לקחו אותי לרופא הראשון... שנתן לי זריקה של קורטיזון [סטרואידים]".
עוד סיפר השחקן בן ה-56 שהרופאים אמרו לו ש"משהו קורה שם", כשהצביעו על הראש שלו, אך הוסיף, "אני לא אגיד זאת מול המצלמה", כשהוא מתייחס לאדם שצילם את הסרטון הנוכחי ועורר את צחוקם של חברי הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
(צילום: AFP)
כאמור, פוקס אושפז באפריל שעבר בבית החולים בעקבות "סיבוך רפואי", בזמן שפרטים על מצבו נשמרו בסוד על ידי משפחתו, שביקשו להתפלל לשלומו. ב-12 באפריל, בתו של פוקס, קורין, כתבה באינסטגרם: "למרבה המזל ובזכות תגובה מהירה וטיפול טוב, הוא כבר נמצא בהתאוששות. אנחנו יודעים כמה הוא מוערך ואהוב, ומעריכים את התפילות של כולם. המשפחה מבקשת פרטיות בתקופה הזו".
בדצמבר האחרון פוקס סימן את הופעתו הפומבית הרשמית הראשונה כשהשתתף בטקס המבקרים ההוליוודי, השחקן זוכה האוסקר זכה למחיאות כפיים רבות בזמן שצעד אל עבר הבמה, ואמר: "זה מטורף, עד לפני שישה חודשים לא יכולתי לעשות את זה - למעשה לא יכולתי ללכת", ואזהתבדח והוסיף שהוא "לא שיבוט", כפי שלטענתו רבים ציפו שיהיה.
"אני מוקיר כל דקה עכשיו - זה שונה. לא הייתי מאחל את מה שעברתי לאויב הכי גדול שלי כי זה קשה כשזה כמעט נגמר... כשאתה רואה את המנהרה. ראיתי את המנהרה - לא ראיתי את האור", הוסיף אז פוקס בנאומו. "יש לי כבוד חדש לחיים. יש לי כבוד חדש לאמנות שלי. צפיתי בכל כך הרבה סרטים והאזנתי לכל כך הרבה שירים בזמן שחיכיתי שהזמן יעבור. אל תוותר על האמנות שלך, בן-אדם, אל תוותר".
בחודשים שאחרי אותו האירוע קיבלו המעריצים בבית מושג על מצבו מספר פעמים. כך למשל בקיץ השחקן נצפה כשהוא על סיפון יאכטה, מסמן "וי" ומחייך, ובנוסף פוקס פרסם סרטון ברשתות החברתיות שבו הוא מודה לכל מי שהתפלל עבורו: "אני יודע שהרבה אנשים חיכו ורצו לשמוע עדכונים אבל אני צריך להיות כן, פשוט לא רציתי שתראו אותי ככה", סיפר אז. "רציתי שתראו אותי צוחק, נהנה, מספר בדיחות, חוגג, משחק - לא רציתי שתראו אותי עם צינורות שיוצאים ממני כשאנחנו מנסים להבין אם אני עומד לשרוד את זה".