לורן פיסקיוטה, שהגישה ביוני האחרון תביעה נגד קניה ווסט בגין הטרדה מינית, הרחיבה את התביעה והוסיפה כמה טענות חדשות, בהן שהראפר סימם ותקף אותה מינית במהלך סשן הקלטות שבו הראפר והמפיק שון "דידי" קומבס שימש כמארח-שותף, כך מדווח היום (א') "רולינג סטון".
2 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
קניה ווסט
(צילום: Gettyimages)
בכתב התביעה שהגיע לידי המגזין, פיסקיוטה אמרה שהיא ולקוחה לשעבר של מנהל אמנים ששמו אינו מצוין בתביעה, הוזמנו לסשן באולפן הקלטות בסנטה מוניקה שבקליפורניה, שאותו אירח, כאמור, גם פי דידי. יחד עם זאת, הוא לא מצוין כאחד הנתבעים והיא לא מאשימה אותו בעוולה כלשהי.
במהלך הפגישה - שהמועד שבה התקיימה לכאורה לא מצוין בתביעה - הוגשו משקאות "לצד הודעה שכולם חייבים לשתות אם הם רוצים להישאר", נטען בתביעה. "ללא ידיעתה של התובעת, במשקה שהוגש לה הוכנס סם לא מזוהה. לאחר כמה לגימות קטנות מהמשקה שעוזר/ת באולפן מזג/ה לקניה ווסט, המכונה יה, ושאותו הוא הגיש לה לאחר מכן, התובעת התחילה לפתע להרגיש מבולבלת. היא החלה להיכנס למצב משונה ופגוע מאוד, וחשה פחות שליטה בגופה ובדיבור שלה. בשלב הזה זכרונותיה של התובעת מאותו לילה בורחים ממנה".
על פי התביעה, למחרת פיסקיוטה התעוררה "חולה פיזית ומבולבלת". היא גם חשה "בושה עצומה ומבוכה על כך שלא הצליחה להיזכר בפרט אחד מהלילה אחרי הלגימות הראשונות של המשקה שלה", שהוגש לה על ידי ווסט. רק שנים לאחר מכן אמרה פיסקיוטה שגילתה שהיא עברה תקיפה מינית לכאורה כשווסט חשף שהם אכן "היו יחד" (Hook Up, במקור) בסשן באולפן, מה שגרם לה להבין שהיא לכאורה סוממה והותקפה מינית באותו לילה. כשסיפרה לו כי "אין לה שום זיכרון מאותו לילה ושהיא זוכרת רק את תחילת הערב שבו הם התיישבו על ספה בחדר מלא אנשים ולגמו מהמשקה היחיד שהוא מסר לה", טוענת התביעה שווסט צחק ואמר לה, "נשים אוהבות לומר שהן לא זוכרות".
נציג מטעמו של ווסט לא השיב לבקשת "רולינג סטון" לתגובה בעת פרסום הכתבה.
כאמור, פיסקיוטה - ששימשה כעוזרת האישית של ווסט במשך כשנתיים - הגישה ביוני האחרון תביעה נגדו על הטרדה מינית, הפרת חוזה וסיום העסקה שלא כדין. על פי התביעה, ווסט היה שולח לה הודעות בוטות, שכללו סרטונים פורנוגרפיים, ובהזדמנות אחרת לכד אותה בחדר ועינג את עצמו מולה.
2 צפייה בגלריה
שון קומבס
שון קומבס
שון קומבס
(צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)
התביעה המתוקנת, שבה מוזכר גם פי דידי, מגיעה כשהאחרון מחכה למשפטו שנקבע למאי 2025, לאחר שנעצר בניו יורק והואשם בסחיטה במרמה, סחר במין ושידול לזנות. אם יורשע, שלושת האישומים הללו יכולים להסתכם בעונש של יותר מ-20 שנה בכלא. במהלך דיון בבית המשפט הפדרלי בעיר, קומבס טען לחפותו.