מותו המפתיע של ליאם פיין, חבר להקת וואן דיירקשן שנמצא חסר רוח חיים בבואנוס איירס, היכה את עולם המוזיקה בתדהמה. לצד המעריצים שבורי הלב שביכו את לכתו של כוכב הפופ בגיל 31, מוזיקאים ואנשי תעשיית הבידור שהכירו את פיין ספדו לו בעמודי הרשתות החברתיות.
4 צפייה בגלריה
ליאם פיין
ליאם פיין
נמצא מת לאחר שקפץ ממרפסת המלון. ליאם פיין
(צילום: JC Olivera/Getty Images)
הארי סטיילס, זיין מאליק, ניאל הוראן ולואי טומלינסון, שחלקו עם פיין את אור הזרקורים במסגרת להקת וואן דיירקשן לפני פירוקה ב-2016, לא הגיבו עדיין על מות חברם. עם זאת, אמו של סטיילס, אן טוויסט, שיתפה אימוג'י של לב שבור בחשבון האינסטגרם שלה בצירוף הכיתוב "רק ילד". אחותו של זיין מאליק, וואליהא, צייצה: "אני לא מאמינה לזה. בכנות, אין לי מילים לרגע העצוב הזה. באמת איני יכולה להאמין לזה".
4 צפייה בגלריה
חברי להקת וואן דיירקשן
חברי להקת וואן דיירקשן
חברי להקת וואן דיירקשן
(צילום: Gettyimages)
פיין, שהתגלה ביחד עם חברי להקת וואן דיירקשן בתוכנית הריאליטי המוזיקלי של סיימון קאוול "אקס פקטור" ב-2010, זכה למחווה גם מהמתחרים דאז, הצמד ג'דווארד, אשר צייצו דברי תנחומים לבת זוגו לשעבר הזמרת ואשת הטלוויזיה שריל קול (מלהקת גירלז אלאוד), שהיא אם בנו בר.
"שולחים חיזוקים לשריל ובנו בר, ולכל חברי משפחת וואן דיירקשן. נוח על משכבך בשלום", כתבו. המפיק המוזיקלי הגרמני אנטון זסלבסקי, הידוע בכינוי הבמה שלו Zedd, הביע את תדהמתו על החדשות המרות על מות פיין, שאיתו עבד על הלהיט Get Low מ-2017. "נוח על משכבך בשלום ליאם. אני לא מאמין שזה אמיתי. לחלוטין שובר לב", צייץ.
4 צפייה בגלריה
ליאם פיין ושריל קול
ליאם פיין ושריל קול
ליאם פיין ושריל קול
(צילום: gettyimages)
צ'רלי פות' שיתף תמונות וסרטונים משותפים של השניים באינסטגרם, וכתב: "אני בהלם. ליאם תמיד היה כל כך טוב אליי, הוא אחד האמנים הראשונים שהיה הכבוד לעבוד איתם. אני לא יכול להאמין שהוא איננו. אני כל כך עצוב עכשיו, ומאחל לו לנוח על משכבו בשלום. מצטער נורא".
הראפר טיי דולה סיין כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "דיברנו רק לפני יומיים, חבר. אתגעגע אליך".
4 צפייה בגלריה
טיי דולה סיין
טיי דולה סיין
טיי דולה סיין
(צילום: Gettyimages)
גם הסופרת אי.אל. ג'יימס שחיברה את סדרת ספרים "חמישים גוונים של אפור" חלקה כבוד אחרון לפיין, שביצע ביחד עם ריטה אורה את שיר הנושא של "חמישים גוונים של שחרור" מ-2018 - השלישי בסדרת העיבודים הקולנועיים לספרים. "אני שבורת לב לשמוע על מותו הטרגי של ליאם פיין. אני בקושי מאמינה לזה. תנחומיי הכנים למשפחתו".
פריס הילטון צייצה: "כל כך מתסכל לשמוע את החדשות על לכתו של ליאם פיין. שולחת אהבה ותנחומים למשפחתו ואהוביו. נוח על משכבך בשלום, חברי". העיתונאי הבריטי פירס מורגן כתב אחרי מותו: "אלוהים ישמור, איזה אסון מטלטל".