במסגרת הרחבת היקום הקולנועי שלהם אפילו יותר, מארוול מחזירים את אל הרעם תור למסך הגדול עם סרט הסולו הרביעי בסדרה - "תור: אהבה ורעם", שייצא ב-7 ביולי לבתי הקולנוע בישראל. היום (ב') הושק טיזר ראשון שחושף פרטים מעטים על העלילה המסקרנת.
טיזר – "תור: אהבה ורעם"
(קרדיט: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם)
הסרט, בבימויו של טאיקה וואיטיטי ובכיכובו של כריס המסוורת', מהווה המשך ישיר לעלילה של "תור: ראגנארוק" ואל שורותיו תצטרף נטלי פורטמן, שתשוב לגלם את דמותה של ג'יין פוסטר מהסרטים הראשונים. בטיזר הקצר היא נראית למספר שניות בודדות, שבהן היא מחזיקה את הפטיש של האל האסגרדי, כשמהמעט שנחשף על העלילה, שמבוססת על חוברת הקומיקס "תור האדירה", פוסטר סובלת ממחלת הסרטן וכדי להציל אותה ממוות, היא תזכה לכוחות כשל תור.
1 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן מתוך "תור: אהבה ורעם"
נטלי פורטמן מתוך "תור: אהבה ורעם"
נטלי פורטמן מתוך "תור: אהבה ורעם"
(צילום מסך: מתוך הטריילר)
גם שומרי הגלקסיה (או לפחות רובם) - פיטר קוויל (כריס פראט), דראקס המשמיד (דייב באוטיסטה), נביולה (קארן גיליאן), גרוט (וין דיזל) ומנטיס (פום קלמנטיף) - צפויים להופיע, כמו גם טסה תומפסון (ואלקירי) שתהיה חלק מהקאסט הרחב. מי שיגלם את הנבל הפעם הוא השחקן כריסטיאן בייל ("האביר האפל"), שמצטרף ליקום הקולנועי של מארוול בתור גור שוחט האלים.
עוד קודם לכן, ב-5 במאי, ייצא לאקרנים "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" - והעלילה שלו צפויה להשפיע באופן ישיר על סרט ההמשך של תור.