כשגיא זוארץ ולירון ויצמן הכריזו על יציאתו של די. ג'יי שארפ מבית "האח הגדול", הכדורסלן החליט לעשות מעשה. "ידעתי שאין מצב שאני יוצא מהבית בלי להגיד לפרידה שאני אוהב אותה. בכמעט-חודשיים הצפופים שהיינו ב'אח' הראיתי לה את זה בהרבה מצבים, בלי להגיד את המשפט שמחייב. אז ממש לפני שעליתי במדרגות, אמרתי לה, 'אני אוהב אותך'.
2 צפייה בגלריה
(צילום: איליה מלניקוב)
"אני בטוח שפרידה תזכה", הוא מוסיף בריאיון שיעלה בסוף השבוע ב"7 לילות" וב-+ynet, "אני מריץ סרטים על מה יהיה כשנהיה בלי מצלמות. נראה לי שקודם אספר לה את הבשורות הרעות שנפלו עליי כשיצאתי - הייתי בטוח שכל החטופים שלנו כבר מזמן בבית ולא האמנתי שהמלחמה עדיין נמשכת".
שארפ, שיצא בדיוק שבוע לפני הגמר הגדול, שישודר ב-21 בספטמבר ברשת (אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון), נאלץ להתעדכן גם בחדשות הפרטיות, ולגלות את כל מה שהצופים בבית כבר יודעים: שבני משפחתה של פרידה עוזיאל, בת זוגו שבבית "האח", צעקו לה להתרחק ממנו, ושאמא שלו התעצבנה מהבחירה של פרידה ביוסי פריאנטי בתור הזוכה של העונה, מה שהוביל אותה לכתוב על אהובתו: "מנענעת את התחת מול כל המדינה ומתעלקת על די ג'יי, השם לא אוהב חשפניות, אף אמא לא רוצה כלה כזאת".
2 צפייה בגלריה
די ג'יי שארפ עם פרידה עוזיאל ב'האח הגדול'
די ג'יי שארפ עם פרידה עוזיאל ב'האח הגדול'
די ג'יי שארפ עם פרידה עוזיאל. מתוך "האח הגדול"
(צילום: באדיבות רשת)
"חשוב לי להסביר לפרידה שכל מה שהיה עם המשפחות לא היה בשליטתנו", הוא אומר, "ואני בטוח שהיא תבין. כשפרידה ואני נהיה ביחד, הכול יהיה בסדר. אמא שלי תתאהב בה ושתי האימהות ישמחו בשמחתנו. אני כבר רואה אותנו בעוד חמש שנים, עם שלושה ילדים וכלב".
שארפ ג'וניור (27) נולד בהרצליה. אימו, מרים לוי, הייתה גרושה פלוס ארבעה בנים כשנישאה לכדורסלן דריק שארפ, קפטן מכבי תל אביב לשעבר. כשהיה בן שלוש הוריו התגרשו, וגם מצד אביו, שהתחתן עם כדורסלנית העבר טינה אליסון, הוא קיבל ארבעה אחים למחצה.
לאור שם המשפחה המחייב, די. ג'יי נאלץ להתמודד עם הציפיות הגבוהות ממנו במגרש, ולצד זה גם עם היחסים המרוחקים עם אביו. "זה משהו שישב עליי שנים. מרוב שהתרגלתי למצב הזה התחלתי להגיד לעצמי, 'אולי זה מה שקורה כשמתבגרים'. רק כשנכנסתי לבית וסיפרתי על הקשר בינינו הבנתי שזה לא הגיוני שאני מדבר איתו רק פעם בשבועיים-שלושה. רק בבית הבנתי שאולי אני צריך את אבא שלי הרבה יותר ממה שאני חושב".