השיר הבינלאומי הראשון של נועה קירל: הזמרת בת ה-20 הוציאה הבוקר (ד') את Please Don't Suck, השיר הראשון שלה שיוצא באנגלית ובתפוצה בינלאומית.
"מטרת העל שלי היא שהשיר יגיע למצעדים בחו"ל וזו המטרה שלשמה אני עושה את הצעד הזה", אמרה אתמול קירל במסיבת עיתונאים שכינסה לרגל יציאת השיר החדש. "לא פחות חשוב לי מה יקרה פה - מאוד חשוב לי שיאהבו את השיר הזה. פה זה הבסיס שלי ואני לעולם לא אשכח את זה. אני מבינה שזה שונה לשמוע אותי באנגלית".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
השיר החדש הוא למעשה תולדה של הסכם הייצוג שחתמה הזמרת הצעירה עם חברת התקליטים אטלנטיק רקורדס, ושבו למעשה ינסו הצדדים להביא לקירל הצלחה גם בארצות הברית.
הקליפ לשיר צולם בלוס אנג'לס בזמן שקירל ביקרה שם, והיא אף השתתפה בכתיבת השיר. מטעם קירל, אגב, הוסבר כי השיר הוא "שיר אהבה המדבר על התקווה והרצון לצלוח מערכות יחסים חדשות", כפי שנכתב בהודעה, שבה הוסיפו כי "השיר הוא גם קריצה לשנת הקורונה".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
בריאיון ל-ynet, שפורסם בסוף השבוע האחרון, סיפרה קירל כי מודל ההשראה שלה הוא ביונסה. "היא עושה הכול מהכול ועושה את זה בצורה הכי טובה שיש. בחיים לא תראה משהו לא במקום אצל ביונסה, לא כי היא שמה לב לכל דבר שהיא עושה - היא פשוט תמיד בסטייל. אני לוקחת ממנה דוגמה. אתה לא תראה סרטון שלה משתכרת, בדיוק כמוני. רואים שיש לה ערכים ושהיא בן אדם טוב".