עיבוד טלוויזיוני נוסף לספר של הכותבת האירית סאלי רוני ("אנשים נורמלים"). הסדרה עוקבת אחר שתי סטודנטיות צעירות מדבלין, פרנסס ובובי, שהן גם אקסיות שנשארות בקשר ומעלות מופעי ספוקן וורד מצליחים יחד. באחד מערבי הקראת השירה שלהן הן מכירות את מליסה, כתבת של מגזין יוקרתי הנשואה לניק, ובין הארבעה מתפתחת מערכת יחסים לא צפויה ומורכבת.


סרט תיעודי העוסק באחת התרופות הפופולריות למתמודדים עם הפרעות חרדה, קסנקס, ובהיבטים הממכרים והבעייתיים של רישום יתר ושימוש יתר. מדובר בעדות כואבת נוספת לתרומה של תעשיית התרופות בארה"ב למשבר האופיואידים, שמוצג בצורה שוברת לב בסדרה העלילתית "Dopesick" - שאותה אפשר למצוא בדיסני+.


מותחן פסיכולוגי מבית FX שהופק על ידי ג'ואל פילדס ונכתב על ידי ג'ו וייסברג - היוצרים של "האמריקאים". הסדרה עוסקת בפסיכולוג בשם אלן שנקלע לסיטואציה לא רגילה, כאשר מטופל כולא אותו (ליטרלי, עם שלשלאות) ומכריח אותו לטפל בו. המטופל, סם, חושף בפני אלן כי הוא בעצם רוצח סדרתי שנואש מהתקווה להיגמל מהצורך שלו לרצוח, ולכן זקוק לעזרתו המקצועית.


סדרת המשך לסרט הפנטזיה הפופולרי מ-1988 "ווילו הנסיכה", בהשתתפות ווריק דייוויס, שגילם אי אז את ווילו. בסדרה ווילו מתאחד עם בחורה צעירה בשם קיט במטרה למצוא את אחיה החטוף. השניים יוצאים עם החבורה למסע מסוכן בחיפוש אחר האח, ובדרך הם חייבים להתמודד עם השדים הפנימיים שלהם ולהתאחד כדי להציל את העולם.


החלק הראשון של העונה השנייה בעלילות פירוק החברות האמיצה של טולי (קתרין הייגל) וקייט (שרה צ'וק). בעונה הזאת סוף-סוף נתוודע לסיבה לכך שהשתיים החליטו לסיים את מערכת היחסים ביניהן, אבל עוד קודם לכן נזכה לראות את שרשרת האירועים שהובילה לשם - כולל התאהבויות ופרידות, מאבקי קריירה וגם סודות משפחתיים.