בסרט תיעודי חדש מואשם הזמר והמוזיקאי כריס בראון בכך שאנס אישה על סיפון היאכטה של פי דידי - כך לפי דיווח במגזין People.
1 צפייה בגלריה
כריס בראון
כריס בראון
כריס בראון
(AP)
הסרט, בשם Chris Brown: A History of Violence , צפוי לעלות לשידור מחר (א') בערוץ ID (Investigation Discovery) האמריקאי - ועוסק בהיסטוריית האלימות של בראון נגד נשים. מעידות בו מספר נשים שלטענתן הותקפו על ידיו באופן כזה או אחר, כולל אישה שזהותה לא פורסמה, אשר מאשימה את בראון באונס.
לדבריה של המתלוננת, בדצמבר 2020 הוזמנה למסיבה על גבי סיפון היאכטה של שון "פי דידי" קומבס, ושם פגשה את בראון בן ה-35. "דיברנו, והוא נתן לי משקה. זה המקום שבו הזיכרון שלי הופך למוזר", סיפרה ל-People, "אני זוכרת ששכבתי על גבי ותהיתי למה אני לא מצליחה לקום - והדבר הבא שאני יודעת זה שהוא היה עליי...כל כך נגעלתי".
בעבר ניסתה המתלוננת לתבוע את בראון - אולם בית המשפט ביטל את ההליכים מכיוון שפרקליטיה פרשו, לאחר שהתגלו הודעות, בהן תמונות עירום, שהחליפה עם בראון לאחר שתקף אותה לכאורה על היאכטה.
בסרט התיעודי, אישה נוספת טוענת כי הותקפה פיזית בידי בראון. לדבריה של ליזיאן גוטיירז, ב-2016 הגיעה לחדר המלון של בראון ומצאה אותו "מתנהג מוזר, ממש מוזר". כשהוציאה את הטלפון כדי להצטלם עם הזמר, היכה אותה בפניה. גוטיירז אף תבעה את בראון, אולם הגיעה עמו לפשרה מחוץ לכתלי בית המשפט - כך לפי דיווח ב-TMZ.
ההיסטוריה האישית של בראון רצופה בתקריות אלימות והאשמות בתקיפה מצד גברים ונשים. בפברואר 2009 תקף בראון את בת זוגו דאז, הזמרת ריהאנה, וגרם לה לחבלות קשות. התקרית אירעה בערב פרסי הגראמי, לשם אמורים היו השניים להגיע - ותמונתה החבולה של ריהאנה עלתה לכותרות ברחבי העולם. על בראון, שהודה בתקיפתה בבית המשפט, נגזרו עבודות שירות וחמש שנות מאסר על תנאי.
ב-2012 וב-2012 היה בראון מעורב בתקריות אלימות נוספות - במקרה אחד היה זה עימות בינו ובין המוזיקאי דרייק וחברי פמלייתו, ובמקרה אחר התעמת בראון עם המוזיקאי פרנק אושן.
ב-2014 ריצה בראון כמעט שנה מאחורי סורג ובריח לאחר שהפר את תנאי השחרור שנגזרו עליו, כולל שהות במכון גמילה, לאחר שתקף אדם שביקש להצטלם עמו. ב-2016 נתבע בידי מנהלו לשעבר שטען כי הותקף ונכלא בידי בראון. התביעה הסתיימה בפשרה.
ב-2017 טענה חברה לשעבר של בראון כי איים עליה בהודעות ושיחות טלפון, ובית המשפט הטיל עליו צו הרחקה לחמש שנים. ב-2019 נעצר בחשד לאונס אישה בצרפת.
אם הותקפתם מינית אנא פנו לקווי החירום לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית - 1202 לנשים, 1203 לגברים. אם את או חברתך במערכת יחסים שיש בה פחד או אלימות – חייגי 118, המוקד הארצי של הרווחה - 24 שעות ביממה, לקבלת יעוץ וליווי.