המוזיקאי היהודי-אמריקאי אריק כרמן, שהתפרסם בזכות השירים All by Myself, Hungry Eyes וכסולן להקת Raspberries, הלך לעולמו בסוף השבוע האחרון בגיל 74.
2 צפייה בגלריה
אריק כרמן
אריק כרמן
אריק כרמן
(צילום: Tom Hill/WireImage)
אשתו של כרמן, איימי, הודיעה על מותו באתר הרשמי שלו: "בצער רב אנו משתפים את הבשורה קורעת הלב על מותו של אריק כרמן", כתבה. "אריק המתוק, האוהב והמוכשר שלנו נפטר בשנתו בסוף השבוע. אנחנו שמחים מאוד לדעת שבמשך עשרות שנים המוזיקה שלו נגעה ברבים כל כך, ושמורשתו תמשיך. בבקשה כבדו את פרטיות המשפחה בעודנו מתאבלים על האובדן העצום שלנו".
כאמור, לאורך הקריירה שלו כרמן היה אחראי לכמה להיטי ענק בשנות ה-70 וה-80, החל מתקופתו כסולן Raspberries, אז היה שותף לכתיבת רוב השירים שלהם כולל הלהיט הגדול ביותר שלהם, Go All the Way. לצד אלו היה ידוע גם בזכות שירי הסולו: All by Myself‏, Never Gonna Fall in Love Again‏, She Did It‏, Make Me Lose Control ו-Hungry Eyes - שמוכר במיוחד מהסרט "ריקוד מושחת".
כרמן נולד בסוף שנות ה-40 באוהיו למשפחת מהגרים יהודים, וכבר בילדותו החל לעסוק במוזיקה וניגן בשלל כלים. את תחילת הקריירה שלו עשה עם הלהקה, עד לפירוקה באמצע שנות ה-70 - אז פצח בקריירת הסולו שלו. להצלחה הגדולה שלו זכה באותן שנים, עד לאמצע שנות ה-80.
2 צפייה בגלריה
אריק כרמן
אריק כרמן
אריק כרמן
(צילום: Bobby Bank/WireImage)
מאז המוזיקאי לא הצליח לשחזר את ימי השיא, ונותר מחוץ למצעדי השירים בעולם. עם זאת, בשנות האלפיים יצא לסיבוב הופעות עם רינגו סטאר, ואף התאחד עם להקתו Raspberries שנים ספורות לאחר מכן למספר הופעות חיות.