רגע לפני שהם עולים על הבמה בזאפה הרצליה עם מופע לכל המשפחה, גיא ויהל הגיעו לאולפן ynet radio לתוכנית של רנין בולוס ואבי שושן, לסכם עשור מהאלבום הראשון.
עשר שנים אתם במוזיקה, מה למדתם בעשר שנים אלה? "שהכול שטויות ושצריך להכות על חטא שלא הלכנו ללמוד רפואה. למדנו את כל מה שאנחנו יודעים עד כה. לא ידענו למה לצפות, שאתה מפנטז דברים אתה מפנטז בצעדים מוגזמים, אתה לא באמת רואה את המציאות קדימה. בעשור הזה עשינו התפתחות ודרך מטורפת. וחוץ מהמוזיקה הפקנו, וכתבנו ועשינו המון דברים והופעות. זה מה שחלמנו".
גיא ויהל מבצעים את "השמש תזרח" באולפן ynet radio
חלק מהדיסוננס אצלכם זה שאתם מאוד מצליחים ויש לכם להיטים גדולים - אבל אתם לא כוכבים. "מזהים, אבל אנחנו לא בכוכבות. כשהיה 'דה ווייס' היה השקות וכל זה - זה לא קשור אלינו. אנחנו לא משחקים את המשחק הסלבריטאי".
זה מספיק היום? גיא: "אני לא חושב. גם כדי להיות כוכב זה לא מספיק. פעם היית צריך לשיר יפה, היום אתה צריך לנגן, לשיר, לכתוב ולהיות מפורסם. הכול מהכול כל הזמן. יהל: אנחנו מעל המשחק. אנחנו לא שם. אנחנו עושים את המוזיקה שלנו הכי טוב לנו.
1 צפייה בגלריה
גיא ויהל מאולפן ynet radio
גיא ויהל מאולפן ynet radio
גיא ויהל מאולפן ynet radio
(צילום מסך)
בהמשך, השניים ביצעו באולפן את השיר החדש שלהם "אין גבול", אותו כתבו עם סתיו בגר. "ברגע שמכניסים עוד אדם ליצירה זה כימיה, עוד אלמנט. ישר יוצא משהו אחר, אנרגיה אחרת".
איך הצלחתם לחדש את האנרגיה הזו? "לאו דווקא לחדש, משהו שונה, לצאת מהקופסא, לפגוש עוד אנשים, לשתף פעולה. בכל מקרה זה משהו שאנחנו עושים לאורך השנים".
גיא ויהל מבצעים את "אין גבול" באולפן ynet radio
עם מי רואים שיתופי פעולה נוספים באלבום? "עשינו שיר עם צליל קליפי, מתן דרור ועוד".
הופעות קרובות של גיא ויהל: 21.10, זאפה הרצליה; 1.12, גריי תל אביב; 22.12, זאפה חיפה.