38 שנה אחרי שעלתה לראשונה סדרת הילדים האגדית "הופה היי", הבוקר (א') הוכרז כי המפיק המקורי, יגאל בן דוד, ישוב עם גרסה עדכנית ללהקה ב-2025.
1 צפייה בגלריה
אהרון פררה, יגאל בשן ואבי דור, מתוך "הופה היי"
אהרון פררה, יגאל בשן ואבי דור, מתוך "הופה היי"
אהרון פררה, יגאל בשן ואבי דור, מתוך "הופה היי"
(צילום מסך)
"הופה היי", שעלתה לראשונה בערוץ הראשון ב-1986, הציגה קונספט פשוט: להקה שמסיירת ברחבי הארץ, צולחת בדרך שלל הרפתקאות ומופיעה בפני ילדים בערים שונות. ההרכב המקורי כלל את יגאל בשן ועוזי חיטמן המנוחים ויונתן מילר, אולם ב-1988 הוא התפרק בשיא הצלחת התוכנית ונגזרותיה - שכללו הופעות, אלבומים, כשברקע שמועות על סכסוך בין בשן למילר. ב-1989 קם גלגול נוסף - גם הוא עם בשן, הפעם לצד אבי דור ואהרון פררה. גם עשורים אחרי שירדה משידור, "הופה היי" נחשבת לאחת מתוכניות הילדים המיתולוגיות האהובות ביותר אי פעם.
כעת, כאמור, חברת ההפקות "בנדה הפקות" החליטה לחדש את הסדרה המיתולוגית - עם הרכב חדש. בשלב זה טרם נחשפו הפרטים המלאים, אך המלהק מורן מרציאנו החל את תהליך הליהוק של הלהקה שתוביל את השירים ואת סדרת הרשת. הליהוק פונה בעיקר לגילי 20 ומעלה, כשהפעם - לא ילוהקו בהכרח רק גברים לפרויקט.
"'הופה היי' יחזרו בגרסת 2025, מותאמים למדיה שבה צורכים הילדים היום תוכן", נמסר בהודעה לתקשורת, "הם עדיין מבוססים על הערכים שהדגישה הסדרה המקורית - אהבת הארץ, קבלת השונה, המוזיקה וההרפתקאות אליהם יצאו חברי הלהקה".