כשבועיים אחרי שהתנצל בפני המעריצים שהתאכזבו על ההופעה הקצרה בפארק הירקון, והבטיח כרטיס בחינם - עומר אדם מפרסם היום (ה') את רשימת מופעי הפיצוי, שייערכו בזאפה לייב פארק בראשון לציון בתאריכים 18, 20 ו-21 באוגוסט.
2 צפייה בגלריה
עומר אדם בהופעה בפארק הירקון
עומר אדם בהופעה בפארק הירקון
עומר אדם בהופעה בפארק הירקון
אדם כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "מילה זאת מילה, והבטחות צריך וחובה לקיים! אז שמעו, תבואו מוכנים עם הרבה כוחות, יש מצב שאנחנו נשארים עד הזריחה ומי שירצה לצאת לפני יהיה בבעיה, כי אני מתגבר אבטחה וסוגר את היציאות עם שומרים שלא תוכלו לצאת גם אם תרצו". כמו כן, אדם הוסיף כי "כל מי שרכש כרטיס תישלח אליו הודעה עם קוד קופון לאחד התאריכים של ההופעות ב-18.8 ו20.8 בלייב פארק ראשון לציון". יותר מאוחר נפתחה הופעה גם ב-21 באוגוסט.
בהפקה אומרים כי מי שרכש כרטיס לפארק הירקון יקבל סמס, ובכך יוכל לקבל את הכרטיס שלו למופעי הפיצוי. ומחדדים כי הכרטיס שנרכש לפארק הירקון יהיה זהה למיקום במופעי הפיצוי. דהיינו אדם שרכש כרטיס למתחם הגולדן - יישב במתחם הגולדן.
כזכור, אדם הופיע בפארק הירקון מול קהל של עשרות אלפי מעריצים שהתאכזבו מאורכה הקצר של ההופעה שחולקה לשניים - הזמר הפורטו ריקני ניקי ג'אם עלה לבמה באיחור והופיע כחצי שעה, ואילו אדם עצמו עלה לבמה רק בשעה 22:00 וירד ממנה כעבור 58 דקות בלבד.
"ממש ביזיון", כתבה אז הגולשת קארין, "לא אופייני לעומר אדם שעה הופעה", יעקב הוסיף, "בזבוז זמן ובזבוז כסף", "ההופעה הכי מביכה שהייתי בה", כתב בזמנו הגולש אביחי, "להביא 42 אלף איש לביזיון כל כך גדול, הוא אמור לעשות חושבים על עצמו".
2 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם
(צילום: דנה קופל)
בהתייחסות הראשונה שלו ברשתות החברתיות לאכזבת המעריצים כתב הזמר: "אני קורא חלק מהתגובות שלכם ומרגיש בדיוק כמוכם, שלא היינו מספיק זמן ביחד ואני מרגיש שאני חייב לכם הסבר הכי אמיתי שיש", והאשים את איחורו בחוקי פארק הירקון לפיהם ההופעה צריכה להסתיים עד השעה 23:00. לאותו הפוסט אף הוסיף אדם, "מבטיח לכם שבפעם הבאה זה יהיה רק אני".
אולם זמן קצר לאחר מכן, כאמור, הגיב אדם בפעם השנייה לטענות הרבות שהמשיכו לעלות ממעריציו ברשתות החברתיות, ולהם הבטיח: "כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות".