"הקול בראש 2" מבית דיסני-פיקסאר הפך לסרט האנימציה הרווחי ביותר אי-פעם בקופות ברחבי העולם, כך מדווח הערב (ד') "דדליין".
1 צפייה בגלריה
מתוך "הקול בראש 2"
מתוך "הקול בראש 2"
מתוך "הקול בראש 2"
(צילום: באדיבות פורום פילם)
ההמשכון הפופולרי גרף עד כה 1.4628 מיליארד דולר, ובכך עקף את המחזיקה הקודמת בטייטל - "לשבור את הקרח 2" (Frozen 2) מבית אולפני האנימציה של דיסני, שהכנסותיו עומדות על 1.454 מיליארד דולר. מבין עשרת סרטי האנימציה המובילים בעולם, שבעה שייכים לאולפני דיסני וחמישה מהם של פיקסאר.
הסרט, בבימויו של קלסי מאן, התקדם גם בטבלת הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים הכוללת, והוא כעת ממוקם במקום ה-13, זאת לאחר שעקף ביום ב' את הלהיט של הקיץ הקודם - "ברבי" (שרווחיו עומדים על 1.446 מיליארד דולר). לפניו במקום ה-12 נמצא "אהבה בשחקים: מאווריק". "הקול בראש 2" הגיע להישגים מרשימים אלו עוד לפני הפתצתו ביפן שמתוכננות ל-1 באוגוסט.
ביצועיו של הסרט אינם מפתיעים שכן כבר בסוף השבוע שבו הושק, באמצע חודש יוני, נרשמה הפתיחה הגדולה ביותר לסרט אנימציה ברחבי העולם עם 295 מיליון דולר; תוך 19 ימים בלבד משחרורו הוא הרוויח למעלה ממיליארד דולר - ובכך היה סרט האנימציה שהגיע להישג זה בזמן הקצר ביותר אי-פעם; ובתחילת יולי נודע כי "הקול בראש 2" הפך לסרט הרווחי ביותר של פיקסאר. כמו כן, זהו הסרט הרווחי ביותר, לא רק בתחום האנימציה, במדינות ברזיל, מקסיקו, קולומביה, צ'ילה ואורוגוואי.
כזכור, "הקול בראש 2" הוא המשכון ללהיט השאפתני של האולפנים מ-2015. במרכז העלילה עומדת ריילי, נערה מתבגרת, והרגשות בראשה - "שמחה", "עצב", כעס ופחד, שאליהם מצטרפים רגשות חדשים ומורכבים יותר: "חרדה", "מבוכה", "שיממון" ו"קנאה".