God of War הוא ללא ספק אחד ממשחקי הפלייסטיישן הגדולים בהיסטוריה, יש שיגידו הגדול ביותר, עכשיו הוא זוכה לעיבוד טלוויזיוני, כך אישרה אמזון פריים, שרכשה את הזכויות.
1 צפייה בגלריה
GOD OF WAR
GOD OF WAR
קרייטוס מגיע למסך הקטן. מתוך God of War
(צילום מסך)
רוב הפרטים לא ידועים לגבי העיבוד למשחק זוכה הפרסים, שכמעט 20 מיליון עותקים נמכרו ממנו ברחבי העולם ובחודש שעבר אף יצא לו המשך, אך מה שכן ידוע הוא שרייף ג'דקינס ("מחזור כישור הזמן") יהיה השואו ראנר.
מארק פרגוס והוק אוסטבי ("הילדים של מחר", "איירון מן") אמונים על הכתיבה ויתפקדו גם כמפיקים בפועל יחד עם ג'דקינס.
"God of War הוא פרנצ'ייז שמונע על ידי הדמויות שלו ואנו מאמינים שהוא ישבה את המשתמשים שלנו ברחבי העולם הודות ליקום הנרחב שלו, כמו גם הסיפור העשיר שבו", אמר ורנון סנדרס, ראש מחלקת הטלוויזיה באולפני אמזון.
הסדרה, שנמצאת בפיתוח כבר מחודש מרץ, תעקוב אחר קרייטוס, אל המלחמה, שמוציא עצמו לגלות מעברו עקוב הדם ביוון העתיקה ותולה את נשקיו לעד בממלכה הנורדית מידגרד. "כשאשתו האהובה הולכת לעולמה", נכתב בתיאור של הסדרה באתר הרשמי. "קרייטוס יוצא למסע מסוכן עם בנו כדי לפזר את האפר שלה בפסגה הגבוהה ביותר - משאלתה האחרונה של אשתו המנוחה. קרייטוס מבין במהירות שהמסע שלו יבחן את הקשר שלו עם בנו, ויכריח אותו להילחם עם אלים חדשים ומפלצות עבור הגורל של העולם".
הסדרה המצופה מצטרפת לגל של סדרות המבוססות על משחקי וידאו, ביניהן Halo של פראמאונט+, The Last of Us שתעלה בחודש ינואר ב-HBO ובעתיד גם Twisted Metal (פיקוק) ו-Horizon (נטפליקס).