נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ התבטא נגד הסרט "המתמחה", שמתאר את חייו ואת הקריירה שלו בשנות ה-70 וה-80 בניו יורק: "זה סרט מזויף וחסר קלאס שנכתב עליי - אני מקווה שהוא ייכשל", כתב טראמפ היום (ב') ברשת החברתית שלו Truth Social.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מנאומו של טראמפ
תיעוד מנאומו של טראמפ
דונלד טראמפ
(צילום: AP)
טראמפ הוסיף להשתלח בסרט החדש, שעלה לפני ימים ספורים לאקרנים, ותהה האם זה בכלל חוקי שהוא שואב את שמו מתוכנית הריאליטי אותה הנחה: "זה ניסיון זול, משמיץ ומגעיל מבחינה פוליטית, שהופק ממש לפני בחירות 2024 כדי לפגוע בתנועה הפוליטית הגדולה ביותר בתולדות המדינה שלנו - MAKE AMERICA GREAT AGAIN!", כתב.
במאי הסרט, עלי אבאסי, התייחס לתגובתו של טראמפ ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "תודה שחזרת אלינו, דונלד טראמפ״, כתב. ״אני זמין לשיחה עתידית אם אתה חפץ בכך. היום קצת עמוס עם הרבה עניינים של יחסי ציבור לסרט, אבל אני מאמין שאוכל לחזור אליך מחר״.
״המתמחה״ - טריילר
(קרדיט: באדיבות בתי קולנוע לב)
הסרט החדש, בכיכובו של סבסטיאן סטן, מתאר גם את מערכת היחסים של טראמפ עם אישתו הראשונה, איוונה, שהלכה לעולמה ב-2022. בעלילתו אף נכללת סצנה שבה הוא אונס אותה לכאורה, בעקבות טענה שלה שעלתה בתצהיר בית המשפט במהלך גירושיהם ב-1990 - אך שנים לאחר מכן היא חזרה בה מההאשמה: "אשתי לשעבר, איוונה, הייתה אדם טוב ונפלא, והיה לי קשר מצוין איתה עד יום מותה. התסריטאי של הזבל הזה, גייב שרמן, הוא איש שפל וחסר כישרון, שכבר מזמן הוכח כלא אמין, והוא ידע את זה ובכל זאת בחר להתעלם. עצוב כל כך שהזבל האנושי הזה, כמו גם שאר האנשים שמעורבים במיזם הזה שצפוי להיכשל, יכולים לומר ולעשות כל דבר שהם רוצים כדי לפגוע בתנועה פוליטית שהיא הרבה יותר גדולה מאיתנו".
2 צפייה בגלריה
מתוך הסרט "המתמחה"
מתוך הסרט "המתמחה"
מתוך הסרט "המתמחה"
(צילום מסך, באדיבות Briarcliff Entertainment)
בהודעה ששלח מנהל התקשורת של טראמפ בקמפיין, סטיבן צ'ונג, ל"ניוזוויק", הוא מסר: "היוצרים מודים כעת שהם המציאו סצנות וסיפרו סיפורים מזויפים כדי להתאים אותם לנרטיב מעוות כלשהו על הנשיא טראמפ, שהוא לחלוטין לא נכון. הזבל הזה הוא בדיוני לחלוטין ומטרתו להעצים שקרים שכבר מזמן הופרכו.
"ה'סרט' הזה הוא הכפשה זדונית והוא לא צריך לראות אור יום. לא ראוי אפילו למקום במדף הדי.וי.די של הסרטים המוזלים בחנות של סרטים בהנחה שעומדת להיסגר. הוא שייך לפח אשפה בוער," המשיך.