במסגרת ריאיון לאתר "הוליווד ריפורטר" האמריקני לרגל עלייתו של הסרט הדוקומנטרי "עוד נחזור לרקוד", ציין הבמאי הישראלי יריב מוזר כי בגרסה שתשודר ב-BBC, שרכש את הסרט לשידור, חמאס לא יתואר כארגון טרור.
1 צפייה בגלריה
מתוך "עוד נחזור לרקוד"
מתוך "עוד נחזור לרקוד"
מתוך "עוד נחזור לרקוד"
(צילום: Shax photography)
במרץ האחרון נודע כי רשת השידור הבריטית רכשה את הסרט לשידור ותהיה שותפה בקו-פרודוקציה. כעת, כאמור, מוזר מציין כי בגרסה שתשודר בערוץ "לא יתייחסו לחמאס כטרוריסטים. זה היה מחיר שהייתי מוכן לשלם כדי שהציבור הבריטי יוכל לראות את הזוועות האלה בעצמו ולהחליט אם מדובר בארגון טרור או לא", שיתף.
עוד ציין כי ברשת RTL הגרמנית החליטו לשדר את הסרט במשבצת הפריים-טיים שבה משובצות גם פרסומות, "זה משהו שלא קרה לדעתי מאז רשימת שינדלר". מוזר ציין כי את הסרט, שישודר גם באוסטרליה, ספרד ובארצות הברית בפראמונט+, הוא הציע לכמה פלטפורמות סטרימינג בארצות הברית ו"והם אמרו שהם מפחדים לגעת בנושא הזה, 7 באוקטובר, בגלל דאגות סביב המצב הפוליטי", אך הדגיש: "הסרט אינו פוליטי. הוא מסופר מעיני הניצולים ומעיני חמאס. יש אמת אחת לגבי מה שקרה".
בריאיון נשאל מוזר על בחירתו להשתמש בקטעי צילום המציגים אלימות קשה, והשיב כי "זה היה דיון תמידי [בצוות היצירתי]. אני הייתי בעד להראות יותר. רציתי לשמור כמה שיותר, כדי להצליח להראות כמה עצום היה היקף המתקפה הזאת ואת האכזריות של הזוועות האלה נגד אנשים שלא יכלו להגן על עצמם". כאשר המראיין התייחס להבדלים בין הנרצחים בפסטיבל - חילונים פרוגרסיביים ברובם, לעומת התוקפים השמרנים והפונדמנטלסטיים, הבמאי הדגיש כי "זו המציאות. זו תנועה פונדמנטליסטית אכזרית שמנסה באובססיביות להרוס את ערכי החברה המערבית. אלה היו צעירים בפסטיבל מוזיקה שחוגג חיים, אהבה ושלום: תמימים מאוד, מאוד חופשיים. והם התמודדו עם האנשים הנוראים ביותר, שמעריכים את המוות".
"עוד נחזור לרקוד" מתאר דקה אחר דקה, ועם צילומים שטרם נראו, את הטבח שביצעו מחבלי חמאס בצעירים שהגיעו לחגוג במסיבת נובה ברעים. הסרט הופק בידי אולפני SIPUR וסלוצקי הפקות, ובמלאת שנה לטבח ישודר הסרט בין היתר ב-HOT8, BBC ופרמאונט+.
כזכור מאז אוקטובר אשתקד ה-BBC סופג ביקורות רבות על סיקור המלחמה בין ישראל לחמאס. לאחרונה אף פורסם דוח ב"טלגרף", לפיו רשת BBC ביצעה יותר מ-1,500 הפרות של קוויה המנחים בסיקור של המלחמה בעזה והיא לוקה ב"דפוס מדאיג מאוד של אפליה" נגד ישראל.