שחקן הטלוויזיה והתיאטרון מתיו מוריסון, שמוכר בעקבות תפקידו כמורה וויל שוסטר בסדרה "גלי", פוטר מהפקת שעשועון ריקודים בה שימש כשופט, וזאת לאחר שליחת הודעות בעלות תוכן פלרטטני לאחת המתמודדות בתוכנית.
1 צפייה בגלריה
מתיו מוריסון
מתיו מוריסון
"לא עמדתי בנהלי הפקת התחרות, מה שמונע ממני למלא את תפקידי כשופט בתחרות בצורה הוגנת". מתיו מוריסון
(צילום: AP)
מקורב לתוכנית הריאליטי So You Think You Can Dance, שמשודרת ברשת פוקס בארצות הברית, סיפר למגזין People שהשחקן בן ה-43 ששימש כאחד השופטים בתוכנית, פוטר מההפקה אחרי שניהל "מערכת יחסים לא נאותה עם אחת המשתתפות בתחרות". מזה שבע שנים שהשחקן נשוי לרנה פואנטה, ולזוג שני ילדים.
"הם לא קיימו יחסי מין, אבל הוא פנה אלייה באמצעות הודעות בעלות תוכן פלרטטני אותן שלח ברשתות החברתיות," כך סיפר למגזין. "היא חשה שלא בנוח עם התגובות שלו, ופנתה למפיקים שעירבו את פוקס. לאחר חקירה פנימית של הפקת התוכנית, הוא פוטר". אותו מקור סיפר כי מוריסון ואותה המתמודדת האנונימית "מעולם לא נפגשו מחוץ לסט הצילומים" וכי מדובר בהודעות ש"חצו גבול".
מרשת פוקס לא מיהרו להגיב לנושא, אך בהצהרה שמסר מוריסון הוא סיפר כי הוא נאלץ לעזוב את התוכנית לאחר שלא עמד בנהלי התוכנית: "ההזדמנות לשפוט בתוכנית הייתה לכבוד גדול עבורי, ולכן אני מצר להודיע לכם על עזיבתי," מסר השחקן. "לאחר שצילמתי את סבבי האודישנים והשלמתי את בחירת 12 המועמדים הסופיים, לא עמדתי בנהלי הפקת התחרות, מה שמונע ממני למלא את תפקידי כשופט בתחרות בצורה הוגנת. אין לי מספיק מילים כדי להביע את צערי בפני המעורבים בדבר" כתב. "אני אצפה לצדכם בתוכנית, לפי מה שאני יודע צפויה להיות אחת העונות הטובות ביותר עד כה".
בעוד רוב פרקי התוכנית צולמו מראש, מוריסון עשוי להופיע בפרקים שישודרו עד אמצע חודש יוני. לפי מגזין "אינטרטייטמנט וויקלי", שופט מחליף צפוי להצטרף במקומו של השחקן להפקה בחלקה השני של התחרות.