סרט תיעודי שחוזר למלון צ'לסי הניו-יורקי והאייקוני, שידוע בזכות שלל הכוכבים שלנו בו - דוגמת לאונרד כהן, אלן גינזברג, ג'ים מוריסון ועוד. הסרט משלב תמונות מהעבר הבוהמייני של המלון עם סצנות מההווה, שכוללות את השיפוצים שנמשכים במקום כבר עשור ואת הדיירים שחיים שם כיום.

עונה חדשה של "הבוזגלוס" מגיעה למסך. העונה השביעית תעקוב אחר מערכות היחסים הלא שגרתיות של אוהד, ותלווה את אלמוג בניסיונותיו להיות הבוזגלו האחרון שישרוד על הדשא.

עם צוות שחקנים חדש לגמרי (בהתאם להחלטה של הסדרה להחליף קאסט אחת לשתי עונות), העונה החדשה של הסדרה האהובה תגולל את אירועי שנות ה-90 בבית המלוכה בבריטניה. במהלך העונה נראה בעיקר את היחסים ההרוסים בין דיאנה לצ'רלס, ואת מה שהוביל לריאיון ההיסטורי של דיאנה לרשת BBC ב-1995, שבו חשפה את האמת מאחורי נישואיה ואת המציאות שעימה היא מתמודדת כנסיכת וויילס.


סדרת דוקו שעוקבת אחר חמישה דוגמנים ישראלים, ובוחנת באמצעותם נושאים שקשורים לגבריות הישראלית - למשל העובדה שדוגמנות היא התחום היחיד שבו גברים מרוויחים פחות מנשים. בין הדוגמנים שנבחרו תוכלו למצוא את הדוגמן הראשון למידות גדולות בישראל, ודוגמן דרוזי שעוזב את ביתו ועובר לגור אצל צלם האופנה רונן אקרמן.


אמילי בלאנט ("ג'אנגל קרוז", "מקום שקט") מסמנת פה את התפקיד הראשי הראשון שלה בטלוויזיה. מדובר בדרמה תקופתית שעוסקת באישה אנגלייה ואריסטוקרטית, שמבקשת לנקום בגבר שאחראי למותו של בנה הצעיר. בדרך היא פוגשת ביליד-אמריקני שמוכן לעזור לה במסע הרצחני הזה, ובין היתר ללמד אותה איך לנווט בתוכו (כלומר איך להרוג גברים).