על רקע העדכונים שמתרחשים בהנהלה החדשה של די-סי, הוקפאה העבודה על סרט ההמשך השלישי בסדרת "וונדר וומן", בבימויה של פטי ג'נקינס. כך לפי דיווח שעלה לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) ב"הוליווד ריפורטר".
1 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
צריכה לדאוג? גל גדות. מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
לפי הדיווח, ג'יימס גאן ופיטר ספראן, שמונו בחודשים האחרונים כמנהלי אולפני די-סי, מתכננים לחשוף את התוכנית האסטרטגית שלהם בנוגע לעתיד היקום הקולנועי של האולפנים בפני מנכ"ל החברה במהלך השבוע הבא. מקורות שונים מסרו לאתר האמריקני שג'נקינס, שביימה והייתה שותפה בכתיבת שני הסרטים הקודמים בכיכובה של גל גדות, הגישה לאחרונה את הגרסה הבסיסית לעלילת הסרט החדש, שנכתב בשיתוף ג'ף ג'ונס (שכתב גם ל"וונדר וומן 1984" ועבד על שלל פרויקטים אחרים של האולפן), וכי בהנהלת די-סי בישרו לבמאית שהסרט לא תואם את תוכניותיהם החדשות ולכן העבודה עליו תיעצר נכון לעכשיו. אולפני וורנר לא מסרו את תגובתם.
הסרט הראשון בסדרת "וונדר וומן" זכה להצלחה גדולה, כשההמשך שלו, שיצא בשיא הקורונה ולכן ספג דחיות, הסתפק בסכומים קטנים בהרבה. למרות שדווח שעלויות כספיות אינן הגורם העיקרי בקבלת ההחלטות אלה, מקורבים אמרו ל"הוליווד ריפורטר" שההחלטה להקפיא את הסרט צפויה לחסוף לאולפן עשרות מיליוני דולרים. החיסכון העיקרי מגיע עקב משכורת העתק שגדות הייתה אמורה לקבל עבורה השתתפותה בו, כ-20 מיליון דולר, בעוד שג'נקינס הייתה מקבלת 12 מיליון דולר, מספרים שלא כוללים בונוסים אפשריים, שתלויים ברווחים והצלחתו של הסרט בקופות.
בצירוף מקרים די חריג, פרסמה אתמול הכוכבת ציוץ בו חלקה עם עוקביה את התרגשותה לגבי החלק השלישי בסדרה, כשמעריצים טוענים שהיא למעשה ידעה על המהלך ורומזת על העתיד שהולך להגיע. "לפני כמה שנים הוכרז שאני הולכת לגלם את וונדר וומן", צייצה גדות. "הייתי כל כך אסירת תודה על ההזדמנות לשחק דמות כל כך מדהימה ואייקונית, ויותר מכול - אני אסירת תודה כלפיכם, המעריצים. לא יכולה לחכות לשתף אתכם בפרק הבא שלה".
בנוסף לשינויים האפשריים בעולמה של "וונדר וומן", גם עתידם של סופרמן ואקוומן עומדים בסימן שאלה. למעשה, נכון לעכשיו "אקוומן והממלכה האבודה", שספג דחיות מרובות, גם בגלל השחקנית שלצד הכוכב ג'ייסון מומואה, אמבר הרד, יהיה הפעם האחרונה שמומואה עצמו יגלם את הדמות. המטרה, כך נטען, היא להעניק לו את התפקיד של האנטי-גיבור לובו. עוד נכתב, שקאוויל, שרק לאחרונה הכריז שישוב ללבוש את הגלימה של סופרמן, ואף הגיח להופעת אורח קצרה אחרי הקרדיטים של "בלאק אדם", לא יזכה כרגע לסרט סולו בכיכובו "איש הפלדה 2". גם הכישלון הגדול של "בלאק אדם" עצמו בקופות (דיווחים אחרונים סיפרו שההפקה תפסיד בין 50 ל-100 מיליון דולר) גנזה ככל הנראה את האפשרות שיופק המשכון.