ביטולי הופעות בגלל מזג האוויר: זהבה בן, אהוד בנאי, איתי לוי וברי סחרוף הם חלק מהאמנים שנאלצו לדחות או לבטל את ההופעות שלהם בימים הקרובים בשל מזג האוויר שצפוי.
1 צפייה בגלריה
ברי סחרוף, זהבה בן ועידן חביב
ברי סחרוף, זהבה בן ועידן חביב
ברי סחרוף, זהבה בן ועידן חביב
(צילום: מוטי קמחי)
איתי לוי דחה את הופעתו, שהייתה אמורה להיערך באשדוד במסגרת פסטיבל תור הזהב, והמועד החדש שנקבע הוא 20 ביוני. גם ברי סחרוף, שאמור היה להופיע היום (ב') בקו רקיע בפארק אריאל שרון, דחה את הופעתו, והיא תיערך במוצאי השבת. כוחם של הכרטיסים להופעות שנדחו יהיה יפה גם לתאריך החדש.
בגלבוע, נדחתה ההופעה של תיסלם ודני סנדרסון במסגרת פסטיבל רוק בגלבוע. טרם נקבע תאריך חדש. "בהתייעצות עם חזאי מזג אוויר שונים הובהר כי צפוי גשם שיקשה על ההגעה וחניה במתחם, ואף ירד בשעת האירוע עצמו. מועד חדש למופע יפורסם לאחר החג", נכתב לרוכשי הכרטיסים.
גם זהבה בן שתכננה לראשונה מופע מימונה חגיגי בזאפה גני יהושוע - הודיעה על ביטולו בגלל מזג האוויר הצפוי בחמישי. "אני והצוות שלי ניסינו את כל האפשרויות כולל מתחם סגור אך אין מתחם מספיק גדול שיכיל את כמות הקהל המתוכננת ואת ההפקה שהייתה מתוכננת", הסבירה בן את הביטול.
בנוסף, אהוד בנאי הודיע כי המופע שתוכנן בעין הוד ידחה ל-15 ביוני. כך גם עידן חביב הודיע שהופעתו שתוכננה לרביעי באמפי שוני בוטלה בגלל מזג האוויר, והכסף יוחזר לרוכשי הכרטיסים.
חזאי ynet דני רופ מעדכן כי מהצהריים השרב יישבר - גשם ירד בעיקר בדרום עם סכנה חמורה משיטפונות בנחלים. רופ הוסיף כי צריך להיזהר מאוד מטיולים בדרום ומעדכן כי ברביעי וחמישי צפוי חורף של ממש: "גשם מלווה בברקים ורעמים, שלג בפסגת החרמון. אם היום 33 מעלות בחוף - ברביעי וחמישי הטמפרטורות תצנחנה ל-15 או 16 מעלות".
פורסם לראשונה: 20:34, 09.04.23