השחקן אלק בולדווין התייחס היום (שבת) לראשונה בקולו לתאונת הירי הקטלנית, במהלכה ירה למוות בצלמת הלינה האצ'ינס במהלך צילומי הסרט Rust. בתקרית נפצע גם הבמאי ג'ואל סוזה. "מדובר בחקירה פעילה, אישה מתה", אמר בולדווין. "היא הייתה חברה שלי. היינו צוות משומן היטב, וצילמנו יחד סרט, ואז קרה האירוע המחריד הזה".
בולדווין אמר את הדברים לצלמים שהמתינו לו ברחוב, כאשתו הילאריה לצדו. לפי הדיווח ברשת פוקס, הוא ציין כי הוא משתף פעולה עם המשטרה באופן יומיומי. הוא התייחס גם לבעלה של האצ'ינס המנוחה, ואמר: "הוא בהלם, יש לו ילד בן תשע. אנחנו בקשר רציף איתו, כיוון שאנחנו מאוד דואגים למשפחתו ולילד".
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
אלק בולדווין
(AP)
בתשובה לשאלה האם בכוונתו לעבוד בעתיד בהפקות קולנועיות שכוללות נשק אמיתי, בולדווין השיב כי הוא "אינו יכול לענות לשאלה הזו". עם זאת, הוא הוסיף: "אני יודע שאני מאוד מעוניין במאמץ מתמשך להגבלת השימוש בכלי נשק בסט הצילומים".
בולדווין התייחס לראשונה לתקרית בציוץ בטוויטר כבר ביום התרחשותה, בסוף השבוע שעבר. "אין מילים להעביר את ההלם והעצב בנוגע לתאונה הטראגית שלקחה את חייה של הלינה האצ'ינס, אישה, אם וקולגה מאוד מוערכת של כולנו", כתב אז. אני משתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה כדי לטפל ולהבין איך הטרגדיה הזו התרחשה".
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין (במרכז) והלינה האצ'ינס (שלישית משמאל) בצילומי הסרט RUST
אלק בולדווין (במרכז) והלינה האצ'ינס (שלישית משמאל) בצילומי הסרט RUST
אלק בולדווין (במרכז) והלינה האצ'ינס (שלישית משמאל) בצילומי הסרט RUST
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של Serge Svetnoy)
התאונה הטראגית התרחשה על סט הצילומים בסרט העצמאי שבו בולדווין משחק ומשמש כמפיק שותף. לפי דיווחי הרשויות בשעה 13:50, שעון ניו מקסיקו, בולדווין ירה באקדח במסגרת הצילומים, אולם הנשק שהיה אמור להיות מנוטרל ירה כדור אמיתי. על פי כמה כלי תקשורת מרכזיים, מערכת המשפט עשויה להגיש בקרוב כתבי אישום פליליים בפרשה. בינתיים, באמצעות גביית עדויות וצווי חיפוש, בודקים מי מבין אנשי הצוות אחראי לתקלה המחרידה ועל מי ניתן להטיל את האחריות. לעת עתה, הפקת הסרט נעצרה לפחות עד תום החקירה.