בוקר טוב, איצטבאות שנויות במחלוקת שכמוכם. אחרי מסיבת איחוד עתירת קלוריות נפרדנו אמש סופית מקובי, שעזב את הבניין והשאיר מאחור את ברית אפולאקי בחיסרון מספרי מול ליבולן. ג'קי ודנדן, ששהו על האי הבודד חמש דקות ארוכות בהן הספיקו לבנות מחנה, לפתח שיטה לפירוק קוקוס, להמציא פולימר מבודד ולשפר את מטבל הקרמל המלוח, חזרו למסיבת האיחוד שהפכה (לראשונה בתולדות הפורמט! או משהו) למועצת שבט עגומה, רק כדי לקבל אוכל, לקבל תמונות מהבית, לקחת חלק במועצה פלוס פיצוי על הדקות הארוכות שהעבירו על האי – חסינות אישית ולחם שום.
מתוך "הישרדות VIP"
(באדיבות רשת)
אבל גם השיבה של ג'קי לא עזרה לברית אפולאקי, שהסתובבה כמו תרנגולת כרותת ראש ולא הצליחה להבין למי היא אמורה להצביע. זה נגמר, כאמור, בהדחה של קובי, שאין אלא להודות בצער שהיציאה שלו לא הוסיפה לו קרדיט. שורדים יקרים, אחרי שתקחו קורס קצר באסטרטגיה ותבנו תוכנית אימוני כושר לקראת הצילומים, אנא, אל תשמיטו את השיעור החשוב "כיצד אפסיד בכבוד". עזרו לנו, הצופים, לאהוב אתכם עד הרגע האחרון ולדעת שגם אתם יודעים שמדובר במשחק, אפילו אם יחשדו בכם, רחמנא ליצלן, בקהות רגשית נוסח עדות אשכנז.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
(צילום: באדיבות רשת)
מאחר וקובי הודח סופית נשארנו עם הדו קרב בין ליה וזוהר, מה שאומר שאחד מהם יחזור לאיחוד והשני יעביר הילוכים מרחוק על האי. אם הבנתי נכון, כתב ההתקשרות בין זוהר לברית אפולאקי, שקובע שהם ישאירו אותו בבקתה והוא בתמורה יצביע איתם במועצות, הסכם שגם ככה סבל פגיעה קשה בכנף בהדחה של מייקל, כבר לא תקף באיחוד. מה שאומר שזוהר חופשי לנסות ולהתאחד עם ברית ליבולן ולסייע להם לנכות אחד-אחד את אנשי אפולאקי. כל זה כמובן תקף רק ביקום אוטופי שבו ג'קי לא נהנית מבועת הגנה בלתי חדירה מצד הפקת התוכנית. לא אתפלא אם אחרי החסינות שקיבלה היום יצוצו על האי פסלוני חסינות מפתיעים – למה לא? מה יש, זה לא חלק מהפורמט? – ששמה של אזולאי חרוט עליהם באותיות אש, או משימות חסינות שכוללות צווחות ובישול חריימה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
(צילום: באדיבות רשת)
למה ליבולן הדיחו דווקא את קובי? הרי אם הם רצו לבחור במישהו עם הסיכוי הטוב ביותר להפסיד לליה בדו קרב, היו יכולים להדיח את אודליה. אם רצו להוריד שחקן מסוכן היו צריכים לבחור בדודו. דווקא קובי, יחד עם שירה, הוא (לפחות על הנייר) בעל פוטנציאל טוב יותר להמרה ולשכנוע לעבור לברית השלטת. כלומר ככה אפשר היה לחשוב לפני שזימרר את שיר האהבה המוזר שלו לג'קי. נסתרות הן דרכי האל ובמופלא ממני לא אחקור, אבל הבחירות של השבטים מדברות בעד עצמן. וכמה עצוב שההפקה שמה את כל הז'יטונים שלה על הדמות שזוכה להכי פחות אהדה מהצופים, ושאין פה אפילו את הגמישות של "האח הגדול", שמשודר תוך כדי צילומים ומאפשר התאמות ועריכה ששמה בחזית את השחקנים שהקהל אוהב.
בשבוע הבא: נדע מי חוזר לפגאסה, ליה או זוהר, ואיך ג'קי תפלס את דרכה בנחיתות מספרית מובהקת. אינשאללה שעד אז לא תדעו אומיקרון, לא תאכלו רגשית ושאף אחד לא ישלוף לכם אותו. תהיו חזקים.