קוונטין טרנטינו שלל את טענותיו של קניה ווסט לפיהן הוא "חשב על הרעיון" לתסריט של הסרט "ג'אנגו ללא מעצורים" אותו כתב וביים טרנטינו ב-2012, כך אמר הלילה (בין חמישי לשישי) הבמאי בריאיון שהעניק לג'ימי קימל בתוכניתו.
1 צפייה בגלריה
קניה ווסט וקוונטין טרנטינו
קניה ווסט וקוונטין טרנטינו
קניה ווסט וקוונטין טרנטינו
(צילום: AP)
על פי ווסט, ששינה את שמו בשנה שעברה ליה, הוא סיפר לטרנטינו על הרעיון לסרט בזמן שהשניים עשו סיעור מוחות לקליפ של שירו מ-2005 Gold Digger, בו הוא מארח את ג'יימי פוקס (שמופיע בתפקיד הראשי ב"ג'אנגו ללא מעצורים").
התבטאויות קניה ווסט - סיקור נרחב:
טרנטינו הגיב לטענות של יה אצל ג'ימי קימל כשהאחרון שאל אותו על העניין ואמר: "אין שמץ של אמת בטענות שקניה ווסט חשב על הרעיון של 'ג'אנגו' ואז אמר עליו לי ואני אמרתי משהו כמו, 'היי, וואו, זה רעיון ממש טוב. אולי אני אקח את הרעיון של קניה ואעשה את 'ג'אנגו ללא מעצורים' ממנו', זה לא קרה".
"הרעיון ל'ג'אנגו' היה אצלי הרבה זמן לפני שעוד אפילו פגשתי את קניה", הוא המשיך. "הוא רצה לעשות גרסה קולנועית ענקית לאלבום שלו The College Dropout וניסה לגייס במאים שייקחו שירים מהאלבום וייצרו ביחד סרט ענק - לא קליפ, שום דבר קרוב לזה, הכוונה הייתה ליצור סרטים שמבוססים על כל אחד מהשירים באלבום.
"השתמשנו בזה כתירוץ לפגוש אחד את השני והיה ממש מהנה. והיה לו איזה רעיון לקליפ. אני חושב שזה היה ל-Gold Digger, שהוא יהיה עבד. וכל הדבר יהיה מנקודת המבט של עבד והוא ישיר על 'גולד דיגר'. וזה היה מצחיק. זה היה ממש ממש רעיון משעשע".
עוד הוסיף הבמאי: "זה היה אמור להיות אירוני. וסוג של מיוזיקל ענק עם תקציב גדול. חבל שהוא לא עשה את זה. זה נשמע לי ממש ממש טוב. בכל אופן, לזה הוא מתכוון בטענות שלו".