המתקפה החריגה של קובי אפללו: הזמר כתב היום (ב') בעמוד האינסטגרם שלו נגד שירים חדשים של אמנים צעירים.
"לפעמים נדמה לי שגדל פה דור של מוזיקאים (תודה לאל לא כולם) שמתחרה מי יביא את הטקסט הכי נמוך ומטומטם בשם המגניבות הדפוקה שמוגדרת על ידי אנשים שחיים בסרט שהם וואו כזה כאילו מגניבים כאילו, נמוכים".
1 צפייה בגלריה
"איפה האחריות? ילדים קטנים שומעים אתכם". המתפקה של קובי אפללו
"איפה האחריות? ילדים קטנים שומעים אתכם". המתפקה של קובי אפללו
"איפה האחריות? ילדים קטנים שומעים אתכם". המתפקה של קובי אפללו
(צילום: ירון ברנר)
אפללו הוסיף פנייה לאמנים וכתב: "חיים בסרט יקרים, אתם תוך שנייה תעברו את גיל 35, וגם הקהל שלכם מן הסתם יתבגר (זה קורה אתה יודעים, המין האנושי וזה) והוא יבין די מהר שהשירים שהזנתם אותו, די מטומטמים, ויש סיכוי שיברח!"
בשיחה עם ynet הוסיף הזמר כי "לאחרונה שטפו לי את האוזן כל כל הרבה שירים. יש פה דור צעיר כמו חנן בן ארי, ישי ריבו, נתן גושן שהם באמת עושים מוזיקה איכותית מדהימה, אבל לצד זה יש אחרים. ראבק, איפה האחריות, ילדים קטנים שומעים אתכם". עוד אמר כי "עד לפני כמה שנים היו שולחים אותנו לתקן טעות תחבירית באולפן, גם אהבו את השיר ברדיו, לא היו משדרים אותו אם העברית לא הייתה תקנית. מה נהיה מאיתנו? יש לי ילדה קטנה בת חמש וחצי, מה אני צריך שהיא תסתובב ותזין את האוזניים שלה בדברים כל כך נמוכים שאף הורה צעיר לא היה מוכן שהילד שלו ייחשף לדברים הנמוכים האלה".
אפללו לא רצה להיכנס לשמות אבל הוסיף עקיצה לזמרים שמקללים בשירים, כשרק אתמול (א') עדן בן זקן הוציאה את השיר What The Fuck: "כל העולם מדבר על זה, אתה יודע כמה הורים צעירים אני פוגש שאומרים שהילד שלי נחשף לדברים לא טובים, בגלל שהכל פרוץ. לפחות זו האחריות של האמנים לבדוק מה הם מוציאים מהפה. אני יודע שזה נוח ומגניב וקול לקלל בשירים, אבל כאיש ציבור כאמן יש לך אחריות למה שאתה מוציא מהפה".