בימים שבהם השחקן ג'ונתן מייג'ורס ממתין למשפט שלו שייערך ב-8 במאי, לאחר שנעצר באשמת תקיפת אישה בחודש מרץ, מספר נשים שעברו לכאורה התעללות מצידו הגישו תלונה במשרד התובע המחוזי במנהטן, כך מדווח היום (ה') מגזין "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
(צילום: Jeff Spicer / GettyimagesIL)
מוקדם יותר השבוע חברת יחסי הציבור של הכוכב בן ה-33 ניתקה עמו את ההתקשרות, זאת בעקבות ההאשמות שמיוחסות לו ולפיהן תקף אישה שככל הנראה ניהל עמה מערכת יחסים, וגרם לה פציעות בראשה ובצווארה. לאותן ההאשמות הגיב נציגו של מייג'ורס דאז: "הוא לא עשה שום דבר רע, אנו מצפים לנקות את שמו ואת העניין הזה". אך עדותן של נשים נוספות במערכה עלולות להוות תפנית משמעותית בהתפתחות האירועים ולהשפיע על קריירת המשחק שלו באופן מיידי.
"ג'ונתן מייג'ורס חף מפשע ולא התעלל באף אחד", מסרה בהצהרה פרייה צ'אודרי, עורכת דינו של השחקן. "סיפקנו עדויות מוצקות שמוכיחות שהאישומים כוזבים. אנחנו בטוחים שהוא יזוכה". במשרד התובע המחוזי במנהטן סירבו למסור את תגובתם למגזין האמריקני.
בשנים האחרונות, אחרי שכוכבו דרך בסרט "האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו", הפך מייג'ורס לאחד מהשחקנים הצעירים המובילים והמדוברים בתעשייה ההוליוודית. הוא היה מועמד לאמי על תפקידו בסדרה "ארץ לאבקראפט" של HBO, ובימים אלו מככב בסרטים "קריד 3" והסרט Magazine Dreams, שם זכה לשבחים רבים על תפקידו כמפתח-גוף אובססיבי ומעורער.
2 צפייה בגלריה
מתוך "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה"
מתוך "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה"
בעיה גדולה מאוד למארוול. מתוך "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה"
מעל לכל זה, מייג'ורס מככב כנבל-העל קאנג בסרט החדש של אולפני מארוול, "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" - תפקיד שביצע לראשונה בסדרה "לוקי", גם היא מבית היוצר של מארוול. עבור החברה, הסתבכות אפשרית של מייג'ורס, במידה שתוכח אשמתו בנושא התקיפה, הינה בבחינת חדשות רעות מאוד ומסבכת באופן ישיר גם את תוכניות החברה, מאחר ודמותו של קאנג אמורה להוות את הנבל העיקרי החדש של "שלב 5" של היקום הקולנועי של מארוול (MCU) - בדומה לאופן שבו נבל-העל תאנוס (ג'וש ברולין) היווה את הבסיס לשלביו הקודמים של ה-MCU.
אומנם הצילומים לסרט הבא בכיכובו, "הנוקמים: שושלת קאנג", מיועדים להתחיל רק באביב 2024, אך קשה להאמין שמארוול ימשיכו עם מייג'ורס בתפקיד קאנג ולא יבחרו ללהק את דמותו מחדש.