לאחר אודישנים ממושכים, ג'יימס גאן מצא את השחקנים שיובילו את הסרט הראשון ביקום הקולנועי החדש של די-סי, "סופרמן: מורשת" - השחקן דייויד קורנסווט ייכנס לנעליו של סופרמן, והשחקנית רייצ'ל ברוסנהאן ("גברת מייזל המופלאה") תגלם לצידו את דמותה של לויס ליין, כך דווח אמש (ג'). זהו התפקיד הראשי והגדול הראשון של קורנסווט, כשבעבר הופיע בתפקידי משנה בפרויקטים כמו Pearl, "הפוליטיקאי" ו-We Own This City.
2 צפייה בגלריה
דייויד קורנסווט ורייצ'ל ברוסנאן
דייויד קורנסווט ורייצ'ל ברוסנאן
סופרמן ולויס ליין, בשבילכם. דייויד קורנסווט ורייצ'ל ברוסנאן
(צילום: AP)
קורנסווט וברוסנהאן היו בין שישה השחקנים שהתמודדו על צמד התפקידים הנחשקים, בעוד גאן עצמו ערך אודישנים לפני כשבועיים גם לשחקנים ניקולס הולט וטום בריטני, שנבחנו לתפקיד סופרמן/קלארק קנט, וגם לשחקניות אמה מאקי ("חינוך מיני") ופיבי דינבור, שנבחנו גם הן לתפקידה של לויס ליין.
לכתבות נוספות במדור קולנוע:
היקום הקולנועי החדש של די-סי ינסה להתאושש מהכישלונות שקדמו לו, בהם הסרט "בלאק אדם", שיצא בחודש אוקטובר האחרון, "שאהזאם! 2: זעם האלים" שיצא בחודש מרץ ו"הפלאש" שעלה לאקרנים בשבועות האחרונים.
רק שלושה שחקנים גילמו את דמותו של סופרמן על המסך הגדול עד כה, כאשר כריסטופר ריב היה בהראשון שעטה עליו את הגלימה האייקונית ב"סופרמן" משנת 1978, שהוליד שלושה סרטי המשך נוספים. ברנדון רות' כיכב בסרט "סופרמן חוזר" של בראיין סינגר (2006) - סרט שלא הצליח לגרוף הכנסות רבות ושלא הופקו לו סרטי המשך - ולפני כעשור הנרי קאוויל ירש את התפקיד בסרט "סופרמן: איש הפלדה" של זאק סניידר, אותו הסרט השיק את היקום המורחב של די-סי והפך את קאוויל לשחקן נערץ וזכה לשני סרטי המשך. קאוויל אף הופיע בתפקיד אורח ב"בלאק אדם", אך זוהי הייתה הופעתו האחרונה בתפקיד זה.
2 צפייה בגלריה
לא ימשיך לגלם את סופרמן. הנרי קאוויל
לא ימשיך לגלם את סופרמן. הנרי קאוויל
לא ימשיך לגלם את סופרמן. הנרי קאוויל
(צילום: GettyImagesil)
בחודש דצמבר נודע כי קאוויל לא ימשיך לגלם את דמותו של גיבור העל, וזאת בעקבות השינויים הצפויים בענקית הקומיקס. "אחרי הכול, לא אחזור בתפקיד סופרמן", הוא כתב אז. "החדשות הללו לא קלות, אבל אלו החיים. רענון הקאסט הוא משהו שקורה. אני מכבד את זה. אני מאחל להם ולכל אלו שמעורבים בפרויקט הזה רק הצלחה".
"סופרמן: מורשת" צפוי לצאת ב-11 ביולי 2025, כאשר ג'יימס גאן צפוי להתחיל בצילומים בתחילת השנה הבאה. בשלבי הליהוק הבאים יחפש אחר השחקנים שיגלמו דמויות כמו לקס לות'ור וגיבור על נוסף בשם "הסמכות" (The Authority),שעל פי דיווחים שני שמות חמים שמועמדים לאייש את התפקידים הם האחים אלכסנדר וביל סקארסגארד. דמויות אלה צפויות להופיע לראשונה בסרט הנוכחי לפני שיובילו סרט משלהם. "סופרמן: מורשת" יהיה הפרויקט הראשון בכהונתם של גאן ופיטר ספרן.