סדרה עלילתית על סיפורים מטבח 7 באוקטובר, דוקו עם ראש המוסד לשעבר מאיר דגן ז"ל, הצצה לחייו של כוכב הכדורגל ערן זהבי ועוד: בחברת yes השיקו היום (ד') את לוח השידורים שלהם לשנה הקרובה - וחשפו חלק מהסדרות שכבר צולמו ובדרך למסך וכאלה שעתידות להתחיל בעבודה.
2 צפייה בגלריה
מתוך: "שחר אדום"
מתוך: "שחר אדום"
מתוך "שחר אדום"
(צילום: באדיבות yes)
הסדרה שמשכה את מרב תשומת הלב הייתה "שחר אדום", בכיכובם של יובל סמו, יעל אבקסיס ונעמי לבוב. היא תבוסס על ארבעה סיפורים אמיתיים שאירעו במתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר: יובל סמו בתפקיד אבי ג'אן מאיחוד ההצלה שירד יחד עם חבריו לדרום והציל עשרות בני אדם; יעל אבקסיס תגלם את רוכבת האופניים איה מידן מקיבוץ בארי שניצלה מהטבח, וגם סיפורן של שתי הצעירות עמית וגלי, שהתחבאו בתא השירותים במסיבת הנובה, יגיע למסך.
בחברה הכריזו גם על עונה שלישית לסדרת הטלוויזיה המדוברת "הטַּבָּח", בכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ודנה פרידר, עונה חדשה של "האחיות המוצלחות שלי", שכבר צולמה בהודו ועל הסדרה "איננה", בכיכובה של נועה קירל שעבורה זהו תפקיד דרמטי ראשון בעולם הבוגרים. עוד הוצג קטע מסדרת הבת של "שטיסל", שתיקרא "קוגל" ותשמש כפריקוול למקור.
"איננה" – טריילר
(באדיבות yes)
גם הסדרה החדשה של תום יער, "המאבטחת", מצטרפת ללוח השידורים, כמו גם הדרמה החדשה "תחריר", שעוסקת במצור על שגרירות ישראל במצרים, בכיכובם של יעל אלקנה ומאור שוויצר.
בנוסף לסדרה הדוקומנטרית על כוכב הכדורגל ערן זהבי, שאליו התלוו מצלמות במהלך העונה החולפת, ישודר גם סרט דוקומנטרי על הזמרת נוגה ארז והצלחתה מעבר לים. אחת הסדרות המסקרנות בתוכנית היא 40 שעות צילום עם ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, שתועד ברגעיו האחרונים לפני שהלך לעולמו.
2 צפייה בגלריה
מתוך: "קוגל"
מתוך: "קוגל"
מתוך "קוגל"
(צילום: באדיבות yes)
בהשקת לוח השידורים התארחו גם חיילים מחטיבת גבעתי שאותה מאמצת yes. סגן אלוף יוסי אליאס עלה לבמה ופנה בבקשה ליוצרים והיוצרות - שימשיכו ליצור כדי לחזק את העם בישראל ואת חיילי וחיילות צה"ל.