שנתיים אחרי שידורה בישראל, הדרמה הקומית "נחמה" של רשף לוי תקבל טיפול הוליוודי - ולנעלי התפקיד הראשי ייכנס לא אחר מהקומיקאי והשחקן מרטין לורנס ("בחורים רעים"), כך מדווח הערב (ה') אתר "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
"נחמה"
"נחמה"
"נחמה"
(צילום: אוהד קב)
ל'נחמה' יש לב וסיבוכים מהחיים האמיתיים שמשכו אותי לפרויקט", אמר לורנס, "אני נרגש לחזור לטלוויזיה, וזאת התאמה מושלמת".
זהו התפקיד הטלוויזיוני המשמעותי הראשון של לורנס מאז 2014, כששיחק בסדרה Partners לצד קלסי גראמר ("פרייז'ר"). רק לפני שנה חזר לפרונט עם השתתפותו בסרט השלישי בסדרת "בחורים רעים" עם וויל סמית, שעימו כיכב גם בשני הסרטים הראשונים, וגם ברביעי שנמצא בימים אלה בהפקה.
"נחמה", ששודרה ב-HOT ונוצרה על ידי לוי ותומר שני ("נבלות"), מגוללת את סיפורו של גבר נשוי באושר ואב לחמישה שמחליט לעזוב את עבודתו המאמללת בהיי-טק כדי לממש את חלומו ולעשות מופע סטנד-אפ. אולם אז אשתו נהרגת בפתאומיות ועליו להחליט אם להמשיך לרדוף אחר התשוקה שלו או להסתכן באובדן ילדיו, שחשים אבודים ללא אימם. בשלב זה עוד אין שם מקומי לסדרה.
2 צפייה בגלריה
מרטין לורנס
מרטין לורנס
מרטין לורנס
(צילום: Getty Images)
יחד עם יואב גרוס, שגם הפיק את הסדרה המקומית, לוי ושני יחברו לתסריטאי אמריקני על מנת לכתוב את העיבוד המחודש, והשלושה גם יהיו בין המפיקים בפועל שלה.
לאחר עלייתה ב-2019, "נחמה" זכתה להצלחה עם 10 מועמדויות בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, ושתי זכיות - בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר ופרס התסריט בסדרה הקומית. כמו כן, לוי זכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל CANNESERIES הצרפתי על תפקידו בסדרה.
"נחמה"
(באדיבות HOT)
"יצרנו את 'נחמה' המקורית בעקבות האהבה שלנו לקומדיה ולסיפור סיפורים וההערצה שלנו לנשים שלנו", נאמר בהצהרה מטעם לוי וגרוס ל"וראייטי". "אחרי ש-HOT זיהו את הפוטנציאל הראשוני, לא חשבנו שיכול לקרות לנו משהו גדול יותר. אבל עכשיו, עם מאסטר ענק כמו מרטין לורנס שרוצה לעבוד איתנו על גרסה אמריקנית עם אולפני Topic (שרכשו את הזכויות לסדרה ב-2020, ר"ב), אנחנו מרגישים שבורכנו להגשים את החלום הזה. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה הרב-תרבותי הזה ייצור סדרה אפילו יותר טובה".