סדרה שמגוללת את הסיפור האמיתי מאחורי עלייתו ונפילתו של מייסד חברת "אובר", טרוויס קלאניק. בסדרה, שכבר חודשה לעונה שנייה, מככב השחקן ג'וזף גורדון-לוויט. את הקריינות - כן כן, עושה קוונטין טרנטינו. רק בשביל זה שווה להיצמד למסך.

הסיפור מאחורי הצלחתו ונפילתו של המפיק הארווי ויינשטיין, אחת הדמויות הבולטות של הקולנוע האמריקני בעשורים האחרונים. הסרט מאגד עדויות מקולוגות, עיתונאים וחברי ילדות של ויינשטיין, ודן בשאלה האם תעשיית הבידור האמריקנית יכולה להתאושש, והאם נלמד הלקח מהסיפור שלו?


סדרת הפריקוול לסרט "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" מ-2016 תעלה סוף-סוף לאחר שנדחתה בעבר. הסדרה מתמקדת בדמותו של קסיאן אנדור, מנהיג "רוג אחת", במהלך חמש השנים שקודמות לאירועים שתוארו בסרט, ותעקוב אחר התפתחות המרד נגד האימפריה.


ביוני 2018 נלכדו 12 נערים, חברי קבוצת כדורגל, יחד עם המאמן שלהם במערה מוצפת מים בתאילנד. חילוצם סוקר בתקשורת ברחבי העולם, נמשך ימים ארוכים וכלל יותר מאלף מחלצים וצוותים מיוחדים שנשלחו מכל העולם. ארבע שנים לאחר המקרה, נטפליקס משיקה מיני-סדרה המבוססת על האירוע. מדובר ביצירה הטלוויזיונית הרביעית שעוסקת בחילוץ הנערים, אך בנטפליקס הגדירו את הגרסה שלהם "הכי אותנטית ויקרה עד כה".


קומדיה חדשה מאת הקומיקאים בוגרי "סאטרדיי נייט לייב", ונסה באייר (שגם מככבת בה) וג'רמי ביילר. הסדרה עוקבת אחר ג'ואנה גולד, שבילדותה החלימה ממחלת הלוקמיה ומאז היא רודפת אחר החלום להיות מנחה בערוץ הקניות. לראשונה בחייה הבוגרים היא פותחת ברומן סוער, עוברת מבית הוריה ומתחברת עם גיבורת ילדותה -הכוכבת של הערוץ. כדי למנוע את פיטוריה מהעבודה בערוץ היא מספרת למנהליה שהסרטן שלה חזר - שקר שהופך לכדור שלג ויוצא משליטה.

גם העונה השנייה של "הקרדשיאנס" תעלה ב-22 בספטמבר בדיסני+. את העונה הראשונה בגלגול המחודש של תופעת הריאליטי לא ממש הצלחנו לשרוד, אז קשה לקרוא לזה "המלצת צפייה". יותר כמו עדכון. והנה גם טריילר, שיהיה.