לאחר שגולשים רבים ברשתות החברתיות השוו בין דמותה של ג'וליה לואי דרייפוס בסאטירה הקומית "ויפ", סגנית הנשיא סלינה מאייר, למועמדת לנשיאות קמלה האריס, השחקנית שיתפה אתמול (א') כי היא מתכננת להיות מעורבת בקמפיין שלה.
1 צפייה בגלריה
קמלה האריס, "ויפ"
קמלה האריס, "ויפ"
קמלה האריס, "ויפ"
(צילום: EPA/TING SHEN / POOL, באדיבות HBO)
לואי דרייפוס רמזה בריאיון ל"טיימס" הלונדוני כי תשתתף החודש בוועידה הלאומית הדמוקרטית בשיקגו ותתמוך בהאריס. "כנראה שאהיה שם, כן", היא אמרה והוסיפה שהיא מתכננת להיות "מעורבת במיוחד" בקמפיין שלה לנשיאות במאמציה להביס את המתמודד הרפובליקני, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. עוד שיתפה השחקנית בחוזקה של הסדרה, שניצלה לטובתה את העובדה שנשים שמתמודדות לנשיאות תמיד נבדקות באופן מדוקדק יותר מעמיתיהן הגברים."זו המציאות והשתמשנו בה ליצירת קומדיה. יש פרק שבו דמות מציעה לסלינה לפתוח את נאומה ב'כאישה אני...' והיא אומרת, 'אני לא יכולה להזדהות כאישה! אנשים לא יכולים לדעת את זה! גברים שונאים את זה ונשים ששונאות-נשים שונאות את זה, שלדעתי אלה רוב הנשים', השתמשנו בזה הרבה".
כזכור, לאחר ההודעה הדרמטית של ביידן לפני כשבועיים על פרישתו ותמיכתו במי ששימשה כסגניתו, ממים הקושרים בין האירועים האקטואליים לעלילת הסאטירה הפוליטית הציפו את הרשתות. אחד הבולטים שבהם הוא קטע מתוך סוף העונה השנייה, שבו מאייר מודיעה בתדהמה - אך גם בשמחה שלא הולמת את המאורע - כי הנשיא החליט שלא להתמודד לכהונה נוספת וכי היא סוף-סוף תרוץ בעצמה. הנשיא בסדרה, יוז, אינו מופיע בה וכמעט לא ידועים פרטים עליו, למעט שמערכת היחסים בינו לבין סגניתו מורכבת והיא מנסה להרחיק את עצמה ממנו ציבורית ככל שסיכוייו בסקרים יורדים, בעוד שאלה שלה עולים.
"ויפ" שעוסקת בסגנית-נשיא בדיונית שמוצאת את דרכה למושב הנשיאות, הסתיימה ב-2019 וזכתה לאורך שבע שנות שידוריה ב-17 פרסי אמי - בהם שישה לכוכבת "סיינפלד" בתפקיד הראשי. מאז שהוכרז כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יפרוש מהמרוץ לנשיאות ויתמוך בסגניתו האריס, נתוני הצפייה בסדרה מבית HBO זינקו. היוצר ארמנדו ינוצ'י חידד לאחרונה שדמותה של מאייר לא התבססה על האריס בשום צורה, אך הודה שהשוואות בין השתיים בלתי נמנעות.