הראפר טייקאוף, אשר ידוע בעיקר בשל היותו חבר בהרכב מיגוס, לצד דודו קוואבו ובן דודו אופסט, נורה למוות היום (ג') ביוסטון שבארצות הברית. לפי דיווח TMZ, טייקאוף וקוואבו שהו באולם באולינג, שם שיחקו בקוביות, כאשר פרצה מריבה, בעקבותה נפתחה אש.
3 צפייה בגלריה
טייקאוף
טייקאוף
טייקאוף
(Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)
הראפר, שנולד ב-1994 בג'ורג'יה, החל את דרכו יחד עם חבריו להרכב בשנת 2008. תחילה הם הופיעו תחת שם הבמה פולו קלאב, אך לבסוף שינו את שמם למיגוס, עימו הם מזוהים כיום. חבר ההרכב, אופסט, הוא בעלה של הראפרית קארדי בי.
מיגוס זכו להצלחה לאחר יציאת הסינגל Versace ב-2013. השיר עבר רמיקס על ידי הראפר הקנדי דרייק ואף הגיע למצעד 100 הגדולים של הבילבורד. אלבום האולפן הראשון שלהם, Yung Rich Nation, יצא ביולי 2015, וכלל שיתופי פעולה עם כריס בראון ויאנג ת'אג, גם הוא דורג במצעד הבילבורד. גם שלושת אלבומי האולפן הנוספים של השלישייה זכו להצלחה מסחרית ולדירוגים במצעד.
3 צפייה בגלריה
מיגוס, טייקאוף
מיגוס, טייקאוף
מיגוס
(AP Photo/Chris Pizzello)
שירים בולטים נוספים של ההרכב הם: Boujee אותו הקליטו יחד עם ליל אוזי ורט, MotorSport יחד עם קארדי בי וניקי מינאז' ו-Walk It Talk It יחד עם דרייק.
בשנת 2018 יצא אלבום הסולו הראשון של טייקאוף - The Last Rocket. בשנה האחרונה החלו שמועות כי השלושה לא יחזרו לעבוד יחד, אך טייקאוף וקוואבו המשיכו להקליט יחד ואמש (ב') פורסם קליפ לשירם Messy.
3 צפייה בגלריה
מיגוס
מיגוס
מיגוס
(Photo by Richard Shotwell/Invision/AP)
הראפר הסתבך לא פעם עם החוק - ב-2015 נעצרו חברי ההרכב באוניברסיטה בג'ורג'יה, שם היו אמורים להופיע, כשהם מחזיקים במריחואנה ונשק חם. ב-2017 הורד טייקאוף מטיסה לאחר שסירב לשים את תיקו במקום האיחסון.
לפני כשנתיים, הוגשה תלונה נגד הראפר בטענה לתקיפה מינית אך התובע המחוזי של לוס אנג'לס החליט שלא להגיש נגדו כתב אישום פלילי בשל חוסר ראיות. עם זאת, התביעה האזרחית נגדו המשיכה.