מר וגברת סמית (Mr. and Mrs. Smith)

מתי ואיפה: 2 בפברואר, אמזון פריים.
מה הסיפור: ריבוט למותחן האקשן בכיכובם של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מ-2005, כשלתפקיד הראשי נכנס דונלד גלובר ("אטלנטה") שגם כתב את הגרסה המחודשת. הסדרה הינה חלק מחוזה הענק שחתם היוצר עם אמזון פריים, שכבר הביאה לעולם את Swarm בשנה שעברה.
"מר וגברת סמית" – טריילר
(באדיבות אמזון פריים)
העלילה עוקבת אחרי צמד סוכנים חשאיים, שבשונה מהסרט מתחתנים במסגרת משימה. מי שהייתה אמורה להיות העזר כנגדו של גלובר, עוד כשהסדרה הוכרזה ב-2021, היא פיבי וולר-ברידג' ("פליבג"), אולם זו עזבה את הפרויקט בשל "חילוקי דעות קריאייטיביים". בליהוק מאכזב למדי, לנעליה תיכנס מאיה ארסקין (PEN15), אך כשהתסריטאית פרנצ'סקה סלואן (שהיית אמונה על מספר פרקים ב"פארגו") חוברת לגלובר כיוצרת-שותפה - עדיין יש למה לצפות.
9 צפייה בגלריה
מתוך "מר וגברת סמית"
מתוך "מר וגברת סמית"
מתוך "מר וגברת סמית"
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: לגלובר ולארסקין, צפויה להצטרף שורה נאה של תפקידי אורח, בהם פול דאנו ("הפייבלמנים"), אלכסנדר סקארסגארד ("יורשים") ושרון הורגן ("אחיות רעות").

תרגיע - עונה 12 ואחרונה (Curb Your Enthusiasm)

מתי ואיפה: 5 בפברואר, yes, HOT וסלקום TV.
מה הסיפור: ב-2016 המעריצים זכו לנשום לרווחה כשנודע שהסיטקום המהולל ישוב למסך אחרי כחמש שנים של היעדרות, אך הפעם לארי דייויד, הזקן הנרגן האהוב על כולנו, חוזר להיפרד מהמסך הקטן באופן סופי. HBO אישרה את הבשורה המרה לפני מספר חודשים, וכך גם הטריילר לעונה החדשה וה-12 במספר.
"תרגיע", עונה 12 – טריילר
(באדיבות HBO)
"כש'תרגיע' מגיעה לסיומה, אני סוף-סוף יכול להשיל ממני את הפרסונה של 'לארי דייויד' ולהיות האדם שאלוהים התכוון שאהיה - האדם המתחשב, האדיב, והאכפתי שהייתי עד שהדמות הזדונית הזו הסיטה אותי מדרך הישר. היה שלום לארי דייויד, המיזנתרופיה שלך לא תחסר", נפרד דייויד מסדרת הקאלט. כמובן שאנחנו, וגם דייויד עצמו, לא מאמינים למילה אחת מדבריו, והעונה הקרובה תהיה ודאי רצופה בשלל התמודדויות נטולות חן שלו עם תלאות החיים, ובדמויות המשנה הנפלאות שליוו אותו בלמעלה מ-20 השנים האחרונות.
9 צפייה בגלריה
מתוך "תרגיע" - עונה 12
מתוך "תרגיע" - עונה 12
מתוך "תרגיע" - עונה 12
(צילום: באדיבות HBO)
מי בפנים: ימשיכו מהעונות הקודמות שריל היינס, טד דנסון, ג'ף גרלין, סוזי אסמן, ריצ'רד לואיס ועוד.

אויבות: קפוטה נגד הנשים (Feud: Capote vs. The Swans)

מתי ואיפה: 8 בפברואר, yes.
מה הסיפור: כשבוע לאחר שעלתה בארצות הברית, האנתולוגיה הג'וסית של ראיין מרפי מגיעה לארץ הקודש. אחרי שבעונה הראשונה, "אויבות: בטי וג'ואן", צללנו לסכסוך מאחורי הקלעים של "מה קרה לבייבי ג'יין?" בין בטי דייוויס וג'ואן קרופורד, הפעם מרפי לוקח אותנו לשנות ה-60 וה-70 בניו יורק, שם הסופר טרומן קפוטה הפך את עצמו לאיש סודן של נשות החברה הגבוהה - רק בשביל למכור אותן ואת סודותיהן בעיצומו של משבר כתיבה.
"אויבות: קפוטה נגד הנשים" - טריילר
(באדיבות FX)
העונה השנייה הוכרזה עוד ב-2017, כאשר אז גיבוריה היו אמורים להיות המלך צ'רלס והנסיכה דיאנה והתפרקות הנישואים הדרמטית שלהם, אך ב-2018 הודיעו ב-FX על גניזת קו העלילה - אם כי לא לגמרי ברור למה. את המשבר המלכותי מחליף סיפורו של קפוטה, שפרסם ב-1975 סיפור קצר במגזין "אסקווייר" בשם "לה קוט באסק", ובו חשף סודות שערורייתיים של נשות החברה הגבוהה שטיפח, שהובילו לנידויו מהמעגל החברתי ואף להתאבדותה של אחת מהן.
9 צפייה בגלריה
מתוך FEUD: Capote Vs. The Swans
מתוך FEUD: Capote Vs. The Swans
מתוך FEUD: Capote Vs. The Swans
(צילום: באדיבות FX)
מי בפנים: קאסט נוצץ עד כדי מסנוור שכולל בין היתר את טום הולנדר ("גאווה ודעה קדומה"), דמי מור ("רוח רפאים"), דיאן ליין ("בוגדת"), קליסטה פלוקהארט (אלי מקביל"), נעמי ווטס ("הבלתי אפשרי"), מולי רינגוולד ("מועדון ארוחת הבוקר") וטריט וויליאמס ("שיער") שהספיק להשתתף בסדרה לפני שהלך לעולמו בתאונת אופנוע מוקדם יותר השנה.

The New Look

מתי ואיפה: 14 בפברואר, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: דרמה תקופתית עם קאסט נוצץ ושיקי שתעסוק בעלייתו של מעצב העל כריסטיאן דיור וביריבות שלו עם קוקו שאנל, ועל הדרך תשלב גם קווי עלילה על מלחמת העולם השנייה - כי למה לא. הסדרה מגיע מאת היוצר המבטיח טוד איי. קסלר, שאחרי על כמות נאה של פרקים בדרמה הפופולרית Damages, ואפילו על כמה ב"הסופרנוס".
The New Look - טריילר
(באדיבות אפל TV פלוס)
אלמנט מפתיע ששווה לחכות בשבילו בדרמה האופנתית הזו הוא דווקא הפסקול, שעליו אחראי המוזיקאי זוכה הגראמי ג'ק אנטונוף, וצפוי לכלול קאברים לשירים פופולריים מתחילת-אמצע המאה ה-20, של אמנים גדולים כולל פלורנס וולש, לנה דל ריי וניק קייב.
9 צפייה בגלריה
מתוך "הלוק החדש"
מתוך "הלוק החדש"
מתוך The New Look
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: בן מנדלסון ("קשר דם"), ג'ולייט בינוש ("רוחות אינשירין"), מייזי וויליאמס ("משחקי הכס"), ג'ון מלקוביץ', אמילי מורטימר ("שאטר איילנד") ועוד.

שלדון הצעיר - עונה 7 ואחרונה (Young Sheldon)

מתי ואיפה: 15 בפברואר, סלקום TV ו-yes.
מה הסיפור: עונה אחרונה לסדרת הבת הפופולרית של "המפץ הגדול", שכבר הספיקו להכריז כי תזכה לסדרת בת משל עצמה (!) שתתבסס על דמויותיהם של ג'ו'רג'י וארוסתו תמי. המעריצים כבר העלו סברות שעונתה השביעית של הסיטקום תהיה האחרונה, וזאת בשל גילו של שלדון שכבר לא מאוד צעיר, והעובדה כי אירוע התוכנית מתקדמים בצעדי ענק אל עבר "המפץ הגדול". ואכן, כעת הפריקוול מגיע לסיומו.
9 צפייה בגלריה
מתוך "שלדון הצעיר", עונה 7
מתוך "שלדון הצעיר", עונה 7
מתוך "שלדון הצעיר", עונה 7
(צילום: באדיבות yes)
העונה הקודמת הסתיימה בדרמה גדולה - שלדון עזב לגרמניה עם אמו, בעוד הוריקן החריב את הבית של סבתו, וכעת הם ייאלצו לקצר את מסעם. מי שצפה בסדרת המקור יודע כי שלדון איבד את אביו כשהיה בן 14, וייתכן שהאירוע הדרמטי יהיה חלק מהעונה האחרונה. כך או כך, אנחנו נהיה שם להיפרד.
מי בפנים: ימשיכו מהעונות הקודמות איאן ארמיטאג' בתפקיד הראשי, זואי פרי, לאנס ברבר, מונטנה ג'ורדן ועוד.

המופע של וינס סטייפלס (The Vince Staples Show)

מתי ואיפה: 15 בפברואר, נטפליקס.
מה הסיפור: בגדול זה נראה כאילו וינס טייפלס מנסה לעשות "אטלנטה" משלו, אה-לה דונלד גלובר (או צ'יילדיש גמבינו, מה שתעדיפו), ואולי בכלל "דייב" משלו, אה-לה ליל דיקי. ספוילר: זה כנראה יהיה פחות טוב. הראפר יצר את הקומדיה שמתבססת באופן רופף על סיפור חייו, יחד עם קניה באריס ("שחור כזה") כ-EP, וגם מככב בה בתפקיד ראשי בתור עצמו. התוצאה נראית מבלבלת למדי.
המופע של וינס סטייפלס
(באדיבות נטפליקס)
ומה בנוגע לעלילה? הלונגליין הרשמי שואל "מי זה וינס סטייפלס? ובכן, זו שאלה מסובכת. הוא די מפורסם, אבל הוא לא. הוא די עשיר, אבל הוא לא. הוא גם סוג של פושע. אבל הוא... לא?", ומזמין את הצופים להצטרף אליו בהרפתקאותיו היומיומיות, "שבהן כל דבר שיכול להשתבש - עושה זאת". הטריילר מראה את סטייפלס מסתבך בשלל תקריות הזויות שככל הנראה ייגרמו לכם לצחוק - האם מהומור או ממבוכה? נגלה בהמשך.
9 צפייה בגלריה
מתוך "המופע של וינס סטייפלס"
מתוך "המופע של וינס סטייפלס"
מתוך "המופע של וינס סטייפלס"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: סטייפלס (שכבר יצא לו להופיע על המסך הקטן ב"אבוט אלמנטרי"), רפאל קסטילו ("מו"), נייט ג'ונס ("אבוט אלמנטרי") ועוד.

Constellation

מתי ואיפה: 21 בפברואר, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: מותחן פסיכולוגי עתידני שככל הנראה שפכו עליו מלא כסף, כמנהגה של אפל בקודש. אין המון מידע על הסדרה החדשה, מלבד הסינופסיס הרשמי והאניגמטי משהו: "ג'ו היא אסטרונאוטית שחוזרת לכדור הארץ לאחר אסון בחלל - רק כדי לגלות שנראה שחלקים מרכזיים בחייה חסרים. הרפתקת החלל עמוסת האקשן היא חקירה של הקצוות האפלים של הפסיכולוגיה האנושית, ומסעה הנואש של אישה אחת לחשוף את האמת על ההיסטוריה הנסתרת של מסע בחלל במטרה להחזיר את כל מה שאיבדה".
Constellation – טריילר
(באדיבות אפל TV פלוס)
הטריילר שנחשף בשבוע שעבר, הכולל שיחות מצמררות של ג'ו עם מי שהיא אולי בתה או רק חיזיון תעתועים, נראה מבטיח למדי. עם ג'ונתן בנקס בקאסט, ובהתחשב בעובדה שעל הבימוי מופקדת מישל מקלארן זוכת האמי, שלה הישגים נאים ברזומה, כמו "שובר שורות", "משחקי הכס" ו"ווסטוורלד" - נראה שיש למה לצפות.
9 צפייה בגלריה
מתוך Constellation
מתוך Constellation
מתוך Constellation
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: נומי ראפאס ("נערה עם קעקוע דרקון"), ג'ונתן בנקס כאמור ("שובר שורות"), ג'יימס ד'ארסי ("אופנהיימר") ועוד.

אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender)

מתי ואיפה: 22 בפברואר, נטפליקס.
מה הסיפור: עיבוד לייב-אקשן לסדרת האנימציה הפופולרית להחריד מבית ניקולודיאון, שעוקבת אחרי מסעו של האווטאר אנג ללמוד לשלוט בכל האלמנטים כדי להציל את העולם משליטי האש. כמה פופולרית אתם שואלים? היא עד עצם היום הזה מדורגת במקום השביעי בדירוג 250 סדרות הטלוויזיה הטובות ביותר באתר IMDB, ב-2020 היא עלתה בנטפליקס והפכה לתוכנית הנצפית ביותר בארה"ב בשירות הסטרימינג, ובפרק הנצפה ביותר שלה (כזכור, מדובר בסדרה לילדים ששודרה בין השנים 2005 ל-2008) - צפו למעלה מחמישה וחצי מיליון איש.
"אווטאר: כשף האוויר האחרון" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
הסדרה הוכרזה עוד ב-2018, ולשמחת המעריצים מי שהוכרזו כשואו-ראנרים ומפיקים בפועל הם היוצרים של הסדרה המקורית, מייקל דנטה דימרטינו ובראיין קונייצקו. זאת לאחר מפח הנפש של סרט הלייב-אקשן "איירבנדר" מ-2010. אך למרבה הצער, הדברים לא הסתדרו וב-2020 השניים הודיעו על פרישתם מהפרויקט למען שמירה על יושרם האמנותי. מי שנכנס לנעליהם הוא אלברט קים שהבטיח כי ישמור נאמנות למקור ורק ירחיב את הסיפור. "לא רציתי לשנות דברים למען העיבוד. לא רציתי להפוך את הסיפור למודרני או להתאים אותו לטרנדים נוכחיים", אמר. יחד עם זאת, כוכבי הסדרה חשפו השבוע כי דמותו של סוקה למשל תהיה פחות סקסיסטית מהמקור, "היו בה הרבה רגעים מפוקפקים", אמרו. האם בכל זאת יישמר הקסם שהפך את הסדרה ללהיט העצום שהייתה בקרב הצופים והמבקרים כאחד? נגלה בעוד כשלושה שבועות.
9 צפייה בגלריה
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: גורדון קורמייה ("העמדה"), דאלאס ליו ("שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות"), איאן אאוסלי ("13 סיבות ועוד").

שוגון (Shōgun)

מתי ואיפה: 27 בפברואר, דיסני+.
מה הסיפור: דרמה היסטורית חדשה ומצופה שהיא עיבוד לרומן "שוגון" (1975) מאת ג'יימס קלאוול, שהיה ונותר רב-מכר אימתני. ולא בכדי: קלאוול טווה סיפור הרפתקאות היסטורי סוחף ועתיר התרחשויות, המספר את סיפורו של נווט אנגלי הנקלע לחופי יפן בראשית המאה ה-17, ניצל בנס מעוינותם של היפנים כלפי זרים (חבריו לא זוכים לגורל דומה, בלשון המעטה), ומוצא את עצמו תחת חסותו של מצביא מבריק וקשוח. יש גם רומן עם אישה יפנית, התנגשות תרבויות מרתקת, שלל קרבות מדממים - וכל שאר הרכיבים הדרושים ליצירת סדרה ממכרת במיוחד.
"שוגון" - טריילר
(באדיבות FX)
מי בפנים: הירויוקי סנאדה ("רינגו"), טדאנובו אסאנו ("ת'ור"), נסטור קרבונל ("אבודים") ועוד.

אלזבת' (Elsbeth)

מתי ואיפה: 29 בפברואר, CBS.
מה הסיפור: ספין-אוף ל"האישה הטובה" סביב דמות של אלזבת' טסיוני, עורכת הדין המבריקה ויוצאת הדופן שהופיעה ב-14 פרקים בדרמה המצליחה בכיכובה של ג'וליאנה מרגוליס, ולאחר מכן גם בחמישה של סדרת הבת שלה - "הטובות לקרב".
"אלזבת'" – טריילר
(באדיבות CBS )
טסיוני עוזבת את הקריירה המצליחה שלה בשיקגו ועוברת לניו יורק שם היא מקבלת תפקיד חדש כחוקרת, ועליה להתמודד עם האתגרים שהשינוי הזה מביא. בטריילר המבודח, דמותה המפולפלת של אלזבת' כמו גם הקאסט שיצטרף אליה - שכולל שמות עם קילומטראז' נאה בעולם הקומדיה, כמו כוכבות "רוק 30", "מחלקת גנים ונוף" וכוכב "משפחה מודרנית" - מלמד כי נראה שהספין-אוף החדש יישק יותר לקומדיה מאשר לדרמה המשפטית העסיסית שהורגלנו אליה, וזה נראה לא רע בכלל.
9 צפייה בגלריה
מתוך "אלזבת'"
מתוך "אלזבת'"
מתוך "אלזבת'"
(צילום: באדיבות CBS)
מי בפנים: קארי פרסטון כמובן תשוב לתפקידה, וונדל פירס (Suits), ג'סי טיילר פרגוסון ("משפחה מודרנית"), ג'יין קרקובסקי ("רוק 30"), ריטה ("מחלקת גנים ונוף") ועוד.