השחקן מייקל קנת' וויליאמס, אשר פרץ בסדרה "הסמויה" בתפקיד הפושע עומר ליטל, הלך לעולמו בגיל 54 - כך דווח הלילה (ב') באתר "ניו יורק פוסט".
וויליאמס נמצא ללא רוח חיים בדירתו בברוקלין, ולפי הדיווח ב"ניו יורק פוסט", המשטרה חושדת כי מדובר במנת יתר כתוצאה משימוש בהרואין לאחר שבדירתו נמצאו סמים.
2 צפייה בגלריה
מייקל קיי. וויליאמס
מייקל קיי. וויליאמס
מייקל קיי. וויליאמס
(AP)
"בצער עמוק המשפחה מודיעה על פטירתו של השחקן המועמד לאמי מייקל קנת' וויליאמס", נכתב בהצהרה מטעם משפחתו ל"הוליווד ריפורטר". "הם מבקשים פרטיות בעת שהם מתאבלים על האובדן הבלתי נתפס הזה".
בעבר, וויליאמס חלק עם התקשורת את מאבקו בהתמכרות לסמים, שהגיעה לשיאה כשכיכב בדרמה המשטרתית הנערצת "הסמויה". "לא הרגשתי ראוי להזדמנות כזאת", סיפר בריאיון לרדיו, "וכשהסדרה ודמותו של עומר הסתיימו, היו לי אפס כלים כדי לדעת איך לשחרר את זה". בראיונות אחרים סיפר וויליאמס על ילדותו הקשה בברוקלין, וחשף כי נוצל מינית ונאבק בהתמכרות עוד כשהיה נער.
לפני שהפך לשחקן, וויליאמס עבד כרקדן ואף הופיע לצד מדונה, ג'ורג' מייקל, מיסי אליוט ואחרים בקליפים ובסיבובי הופעות. ב-2002 זכה לפריצה הגדולה שלו כאשר גילם את הגנגסטר עומר ליטל בדרמה המשטרתית "הסמויה", דמות שהפכה לאחת מהאהובות בסדרה ונותרה איקונית גם שנים אחרי.
2 צפייה בגלריה
מייקל קיי. וויליאמס כעומר, מתוך "הסמויה"
מייקל קיי. וויליאמס כעומר, מתוך "הסמויה"
מייקל קיי. וויליאמס (במרכז) כעומר, מתוך "הסמויה"
(באדיבות yes)
במהלך הקריירה הטלוויזיונית שלו אחרי "הסמויה" כיכב וויליאמס בשלל סדרות טלוויזיה עטורות שבחים, בהן "אימפריית הפשע", "ליל האירוע", "כשהם רואים אותנו", "קומיוניטי" ו"האפ ולנארד". על תפקידיו בטלוויזיה היה מועמד וויליאמס לחמישה פרסי אמי - החמישי והאחרון מהם על תפקידו בסדרה "ארץ לאבקראפט" של HBO, שעלתה על המסכים ב-2020. בקולנוע, כיכב וויליאמס ב"12 שנים של עבדות" ו"נעלמת", בין היתר.
השחקן וונדל פירס, אשר עבד לצד וויליאמס ב"הסמויה", ספד לו: "עומק אהבתי לאח הזה שווה רק לכאבי כשגיליתי על מותו. אדם מוכשר ביותר, עם היכולת להעניק קול למצב האנושי ולתאר את חייהם של אלו שהאנושיות שלהם מתעלה לעיתים רחוקות, עד שהוא שר את האמת שלהם".