תאונתו של השחקן האמריקני ג'רמי רנר, שנפצע ואושפז במצב אנוש לאחר שנדרס על ידי מפלסת השלג שלו, נגרמה בזמן שהוא ניסה למנוע את פגיעתה באחיינו, כך דווח היום (ד') באתר CNN.
1 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
(צילום: AP)
לפי דו"ח תקרית האירוע של משטרת נבאדה שהגיע לידי אתר החדשות האמריקני, רנר השתמש במפלסת השלג כדי לחלץ את משאיתו של אחיינו, וכשהמפלסת התחילה להחליק הצידה - זינק מתוכה החוצה "מבלי שבלם החירום הורם", כך לפי הדיווח. בניסיון להיכנס בחזרה לתוכה ולמנוע את התנגשותה של באחיינו - רנר נלכד תחת הרכב הנוסע ונפצע.
בפענוח תקרית התאונה נבדקה מפלסת השלג ו"על אף שנמצאו בה בעיות מכאניות, לפי בדיקה שנעשתה נדמה שאם היה נעשה שימוש בבלם החירום - היא הייתה נעצרת", נכתב בדו"ח. בין התקלות המכאניות שנמצאו - נורת בלם החירום בתוך המפלסת הייתה תקולה, ייתכן שבעיה זו הייתה אחת הסיבות לתאונה. אחיינו של רנר בן ה-52 העניק לו סיוע עד שכוחות ההצלה הגיעו לאזור, בשלב זה השחקן הוטס לבית החולים ושם אושפז במשך למעלה משבועיים, עבר ניתוחים ושהה במחלקת טיפול נמרץ.
כזכור, ב-1 בינואר השחקן היה מעורב בתאונה בחווה שבבעלותו מעל אגם טאהו שבנבדה, שבה מפלסת השלג שבבעלותו דרסה אותו בעת שניסה לחלץ את משאיתו של אחיינו שנתקע בשלג. רנר פונה במסוק לקבלת טיפול רפואי, ועבר ניתוחים ודווח כי שבר למעלה מ-30 עצמות בגופו.
השחקן שחגג את יום הולדתו ה-52 במיטת בית החולים, היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, בפעם הראשונה על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר כמי שמגלם את הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול.