"קלאופטרה", הסרט המצופה הבא בכיכובה של גל גדות, מחליף במאית. פטי ג'נקינס, מי שביימה את השחקנית הישראלית בשני סרטי "וונדר וומן", יורדת מהפרויקט, כך דווח על ידי "דדליין".
את מקומה של ג'נקינס בכיסא הבמאית תתפוס קארי סקוגלנד, מי שביימה לאחרונה את הסדרה "הפלקון וחייל החורף", ששודרה ב"דיסני פלוס". סקוגלנד נחשבת לבמאית טלוויזיה מוערכת ובין השאר ביימה פרקים ב"סיפורה של שפחה", "המעניש", "המתים המהלכים", "האמריקאים" ו"בית הקלפים".
2 צפייה בגלריה
גל גדות ופטי ג'נקינס
גל גדות ופטי ג'נקינס
ייפגשו שוב ב"וונדר וומן 3". גל גדות ופטי ג'נקינס
(צילום: AP)
ג'נקינס לא תעזוב לחלוטין את הפקת הסרט ותישאר חלק מצוות המפיקים בזמן שהיא מתכוננת לשני הפרויקטים הבאים שלה. "וונדר וומן 3" וסרט חדש ביקום הקולנועי של מלחמת הכוכבים (Star Wars: Rogue Squadron).
כשם הסרט, גדות תגלם את המלכה המצרית קלאופטרה. אולפני פרמונט, שיפיקו אותו, גברו במכרז על יוניברסל, האחים וורנר, נטפליקס ואפל. זה יהיה העיבוד השלישי בהוליווד לסיפורה של קלאופטרה אחרי שאליזבת' טיילור (1963) וקלודט קולברט (1934) שיחקו אותה בפעמיים הקודמות.
הסרט החדש יתבסס על תסריט של לאטה קלוגרידיס, שתהיה המפיקה הראשית. אליה יחברו חברת ההפקות פיילוט ווייב, שבבעלותה של גדות ובעלה ירון ורסנו והמפיק צ'רלס רובן – גם הוא עבד עם הישראלית ב"וונדר וומן".
"אני אוהבת לצאת למסעות חדשים". גדות מאשרת שתשחק את קלאופטרה
2 צפייה בגלריה
גל גדות כקליאופטרה
גל גדות כקליאופטרה
אפשר להתחיל לדמיין. "דיפ פייק" של גל גדות כקלאופטרה
(צילום מסך)