מיד אחרי שפרידה עוזיאל יצאה מבית "האח הגדול", קפץ עליה בן זוגה מהתוכנית, די. ג'יי שארפ. עוד לפני שבירך אותה ב"מזל טוב", הוא סיפר על ההתחממות בגזרה - לא במדינה, אלא בין המשפחה שלו למשפחה שלה. קרב קשה שהתנהל במקביל לשהות שלהם בבית. "הוא סיפר לי על זה איך שיצאתי, וזו הייתה החלטה נבונה", היא משתפת בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע ב-7 לילות ו-ynet+. "הוא אמר לי 'אני רוצה שתדעי שלא משנה מה, אנחנו ביחד וחזקים. חשבתי שהוא יצא לדייט בזמן שהייתי בתוכנית, לא הבנתי על מה הוא מדבר - מה יכול להיות כזה קרייסס. ואז הוא סיפר שהמשפחות שלנו רבו. פחדתי מאוד בהתחלה". עוזיאל מודה שלא היה לה פשוט לשמוע את העדכון, "בסופו של דבר אני אשמח שיכירו אותי בארבע עיניים. די.ג'יי ואני נעבוד על זה יחד, נתקן את הכול".
1 צפייה בגלריה
 פרידה עוזיאל
 פרידה עוזיאל
פרידה עוזיאל
(צילום: טל שחר)
במהלך העונה, ששודרה ברשת 13, הפכה עוזיאל לסמל העצמה נשית וביטחון, אבל היום היא מודה שעדיין מסתתרת בתוכה אותה ילדה שסבלה מפרעות אכילה ודימוי עצמי נמוך. "בכיתה א' היו לי מכנסיים ורודים ואמרתי לאמא שלי שהם מוציאים לי את הבטן. בכיתה ח' הלכתי לחדר כושר. דיברתי על עצמי בצורה לא מכבדת, אבל אז הבנתי שאם אני אשנה את השפה שאני מדברת לעצמי, זה יגרום לי להאמין שאני נראית טוב".
עוזיאל מספרת בריאיון שהניתוח שעשתה – הרמת ישבן ברזילאית - עזר לה בתהליך הקבלה העצמית, אבל דווקא לא בגלל התוצאה. "אחרי הניתוח הייתה החלמה מאוד קשה. ראיתי כמה אני סובלת והתחלתי לראות את הדברים כמו שהם, שאני קורבן של מודל היופי. חצי שנה לבשתי מחוכים שלא נשמתי בהם, הייתי עושה עיסויים, הייתה לי תזונה ספציפית והצטברויות של נוזלים. כל הזוועה הזו גרמה לי להבין עד כמה אני מעריכה את פרידה - של פעם ושל היום".