הזמרת קאשה והמפיק שלה לשעבר ד"ק לוק (לוקאש גוטוולד) הגיעו לפשרה בתום מאבק משפטי ארוך ומלוכלך שנמשך כמעט עשור - כל זאת חודש בלבד לפני המשפט שהיה אמור להיפתח בעניינם.
2 צפייה בגלריה
קאשה וד"ר לוק ב-2011
קאשה וד"ר לוק ב-2011
קאשה וד"ר לוק ב-2011
(צילום: AP)
השניים מסיימים את הסכסוך שלהם שהחל בתביעה של הזמרת אי שם באוקטובר 2014 נגד מי שהיה המפיק שלה באותה תקופה - אז טענה שהוא סימם ותקף אותה מינית ודרשה להשתחרר באופן מיידי מהחוזה איתו. בתגובה גוטוולד תבע בחזרה בטענה להאשמות שווא, השמצה ולהפרת חוזה.
הערב (ה') פירסמה קאשה בחשבון האינסטגרם שלה את ההצהרות של השניים. "רק אלוהים יודע מה ארע באותו לילה", היא כתבה. "כמו שכבר אמרתי בעבר, אני לא זוכרת שום דבר ממה שהיה. אני מצפה לסגור את הדלת על הפרק הזה בחיי ולפתוח פרק חדש. אני מאחלת רק שלווה לכל מי שהיה מעורב בפרשה הזו".
"בזמן שאני מעריך את קאשה שוב על כך שהיא מודה שאינה זוכרת את שארע באותו לילה ב-2005, אני בטוח לחלוטין ששום דבר לא קרה אז", כתב ד"ר לוק. "מעולם לא גררתי או תקפתי אותה ולעולם לא אעשה זאת לאף אחד. למען משפחתי, נלחמתי ללא פשרות כדי לטהר את שמי במשך כמעט עשר שנים. זה הזמן עבורי לשים את הנושא הקשה הזה מאחוריי ולעבור הלאה בחיי. אני מאחל לקאשה רק טוב".
2 צפייה בגלריה
קאשה
קאשה
"רק אלוהים יודע מה קרה באותו לילה". קאשה
(צילום: רויטרס)
כחלק מהעסקה, התנאים של ההסכם בין הצדדים לא פורטו, כשכל אחד מהם פרסם את שתי ההצהרות אצלו ברשתות החברתיות.
התביעה של קאשה נדחתה כבר ב-2016 וב-2021 בית המשפט קבע שגוטוולד אינו דמות ציבורית, מה שהקל עליו להוכיח ששמו הושמץ.
אלבומה האחרון של הזמרת בת ה-36, Gag Order, יצא בחודש שעבר - זהו האלבום האחרון שלה בלייבל ששייך לד"ר לוק.