לפני כחודש, ב-21 במרץ, הודיעה משפחת דץ על לכתו הפתאומית של בנם הבכור - עומר דץ, שנפטר בגיל 30 בביתו שבגבעתיים. "בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה", נמסר אז ממשפחת דץ, "ההלם והכאב קשים מנשוא". רגע לפני שיציינו 30 ימים ללכתו - ביום ראשון הקרוב - המשפחה משחררת הבוקר (ו') את הסינגל "באהבה שלנו", שבנם הספיק להקליט בטרם הלך לעולמו. האזינו:
דץ, בנם של משה ואורנה דץ, התפרסם כשהשתתף בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא", ואחרי שהתחרה בתוכנית החל באיסוף החומרים המוזיקליים לאלבומו. אחד מהשירים שעליהם עבד הוא "באהבה שלנו", שכתב והלחין אוהד חיטמן בהפקתו המוסיקלית של טל פורר.
"בזמן הקורונה, עומר השמיע את 'באהבה שלנו' לאורנה שמאוד התרגשה ממנו, ויחד הם היו מאזינים לו כמה וכמה פעמים", נכתב בהודעה לעיתונות. "לא היה צל של ספק שזה השיר שמשה ואורנה דץ יבחרו כסינגל ראשון שיציין יום טרגי שכזה. הוריו של עומר רצו בשיר שכולו אהבה ובטוחים שהשיר המרגש הזה יגיע ללבבות של כולם, ושהקול של עומר יהווה צוואה חיה שתהדהד לעוד שנים קדימה".
1 צפייה בגלריה
עומר דץ מתוך "הכוכב הבא"
עומר דץ מתוך "הכוכב הבא"
עומר דץ מתוך "הכוכב הבא"
(צילום מסך: קשת)
את צעדיו הראשונים בתחום עשה בגיל שלושה חודשים בלבד כאשר נטל חלק בקלטת ילדים שפרסמו הוריו. בגיל שנתיים וחצי השתתף בצילומי קלאסיקת הילדים של הוריו, "איפה העוגה". בכיתה ג' הפסיק להשתתף בקלטות כי "נעשה בוגר מדי", כפי שאמר בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ב-2010.
את שירותו הצבאי עשה דץ בלהקה הצבאית של חיל האוויר. ב-2013 הצטרף כאמור ל"הכוכב הבא", כשאת העונה סיים במקום החמישי. בנוסף, הקליט שני סינגלים לרדיו בהפקתו של דניאל סלומון.

באהבה שלנו

מילים ולחן: אוהד חיטמן הפקה מוזיקלית: טל פורר
אני למד את שבינינו- שהחיפוש הזה נגמר אפילו דרך שתיקותינו אני יודע מה לומר באהבה שלנו כלום לא עוצר אותנו הכל יפה, הכל מותר היא תישאר איתנו והיא תבוא אלינו גם מחר
אני רואה מה שהסתרנו ומחבק מכל משמר גם הסודות שלא אמרנו אני יודע איך לומר באהבה שלנו כלום לא עוצר אותנו הכל יפה, הכל מותר היא תישאר איתנו והיא תבוא אלינו גם מחר
נשב ליד הים אחרי כל סערה נביט בציפורים חגות נחזיק ידיים, גם אם זה נראה שערפל בינינו נהיה כמו הדייג השב אל חכתו ומייחל לדג זהב ונבקש ממנו משאלות גם בנפילות שבדרכנו..
אני קשוב ללא ידוע ולגורל המתוזמר, גם אם איני מבין מדוע ולא יודע איך לומר, באהבה שלנו כלום לא עוצר אותנו אולי מלמעלה לנו זה נבחר ומהו אותו הנצח אם לא לטעת פתח למחר?
נשב ליד הים אחרי כל סערה נביט בציפורים חגות נחזיק ידיים, גם אם זה נראה שערפל בינינו
נהיה כמו הדייג השב אל חכתו ומייחל לדג זהב ונבקש ממנו משאלות גם בנפילות שבדרכנו.. שבדרכנו