לרגל חודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, שיתפה כוכבת "המשרד" ג'נה פישר שאובחנה עם המחלה, והדגישה כי היא עכשיו "חופשייה מסרטן".
1 צפייה בגלריה
ג'נה פישר
ג'נה פישר
ג'נה פישר
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP)
פישר שיתפה את הדברים בפוסט באינסטגרם, וציינה בו גם שעברה טיפולי כימותרפיה, הקרנות וניתוח: "אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד. אף פעם לא חשבתי שאכתוב הודעה כזו, אבל הנה אנחנו כאן", כתבה, "בדצמבר האחרון אובחנתי עם סרטן שד בדרגה 1, טריפל פוזיטיב. אחרי השלמת ניתוח, כימותרפיה והקרנות אני עכשיו נקייה מסרטן".
"הסוג הזה של סרטן שד הוא צורה אגרסיבית של המחלה, אבל הוא גם מגיב טוב לטיפול", המשיכה השחקנית לפרט את שקרה לה. "בינואר עברתי ניתוח להסרת הגידול ולמרבה המזל הסרטן שלי נתפס מוקדם והוא לא התפשט לתוך בלוטות הלימפה שלי ולשאר הגוף. עם זאת, בגלל האופי האגרסיבי של סרטן שד כזה, עדיין נדרשתי לכימותרפיה והקרנות כדי להיות בטוחה שהוא לא חוזר. בפברואר התחלתי 12 סבבים של כימותרפיה שבועית, וביוני התחלתי שלושה שבועות של הקרנות. ובעוד אני ממשיכה בטיפולים מסויימים, אני שמחה לומר שאני מרגישה מצוין".
"איבדתי את השיער שלי במהלך הכימותרפיה, אבל הודות לכמה פאות וכובעים נהדרים יכולתי לחכות עד עכשיו כדי לחשוף את כל מה שקורה לי. אני מפרסמת את הדברים האלו מכמה סיבות. אחת היא שאני מוכנה להפטר מהפאות, והשנייה היא להפציר בכן לעבור את הממוגרפיה השנתית שלכן", המשיכה, "אני רצינית, תתקשרי לרופא שלך עכשיו. הגידול שלי היה כל כך קטן שלא ניתן היה להרגיש אותו בבדיקה גופנית. אם הייתי מחכה שישה חודשים המצב היה יכול להיות הרבה יותר גרוע. זה יכול היה להתפשט", עוד הוסיפה כי היא שואפת שהפוסט הזה יסייע לכל אישה שמתמודדת כעת עם משהו דומה.
פישר, שכאמור גילמה את פאם ביזלי בכל תשע עונות של הסדרה "המשרד", המשיכה להודות לקבוצה רחבה של אנשים שתמכו בה לאורך תקופת הטיפולים, בהם גם אנג'לה קינסי, שכיכבה לצידה בסדרה. השתיים מנחות יחד את הפודקאסט "Office Ladies", ופישר שיתפה שקינסי "שמרה עליי והייתה הקול שתמך בי" במהלך ההקלטות שלהן: "במשך תקופה ארוכה היא הייתה האדם היחיד במקום העבודה שידע. כשהשיער שלי נשר, היא חבשה כובעים בפגישות שלנו כדי שלא אהיה היחידה. כשנזקקתי להפסקה, עצרנו. אני כל כך ברת מזל שיש לי קריירה עם כזו גמישות. הטיפול בסרטן דורש המון גמישות. עבור מישהי שאוהבת לתכנן, זה היה שינוי קשה. אבל להמשיך לעבוד הביא כל כך הרבה שמחה לחיי במהלך הטיפול"