בדרך לקולנוע - סרט בהשראת סדרת הטלוויזיה "שנות ה-90": הסדרה המצליחה של שלום אסייג ברשת הופכת לסרט קולנוע ישראלי שייקרא "ההילולה", ומצטלם בלוקיישנים שונים ברחבי הארץ, ביניהם בשומרון ובקברו של הבאבא סאלי בנתיבות.
"יצאנו לצילומים באחלה לוקיישנים", אמר ל-ynet יוצר הסדרה והכוכב הראשי שלום אסייג, "אכן התחלנו לצלם ואנחנו שמחים מאוד. הסרט הוא כשמו כן הוא, הילולה גדולה".
1 צפייה בגלריה
מתוך הסרט "שנות ה-90"
מתוך הסרט "שנות ה-90"
מתוך הסרט "שנות ה-90"
בסרט, שכאמור מבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה, יככבו פרט לאסייג האב גם בנו דניאל אסייג (אשר משמש גם כתסריטאי הראשי של הסדרה), שלומי קוריאט, גרא סנדלר, אוראל צברי, עפר שכטר, שרלין חזיזה, יגאל עדיקא ועוד.
את הסרט מפיקים יונייטד קינג, משה אדרי ויואב גרוס הפקות, והוא מצטלם כאמור בין היתר בשומרון - וזאת גם כדי לקבל תמיכה מקרן הקולנוע שומרון שבראשה עומדים ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן והמנכ"לית אסתר אלוש. דגן ביקר בסט הצילומים ואמר לשחקנים: "חרטנו על דגלנו להפוך את איזור השומרון למעצמת קולנוע, ואנחנו פועלים בכל המישורים כדי להגיע ליעד הזה. אנחנו בפירוש א-פוליטים, האמירה שלנו כאן היא שאין אמירה, השומרון הוא חלק ממפת התרבות של מדינת ישראל. התרגשנו מהרעיון מהיוזמה לבוא לצלם כאן בשומרון, אנחנו תמיד אתכם ושמחים מאוד שאתם כאן".