לפי דיווח שעלה היום (ה') ב"דיילי מייל", הזמרת שינייד אוקונור נמצאה מחוסרת הכרה בדירתה בהרן היל שבדרום לונדו בטרם הוכרז על מותה.
2 צפייה בגלריה
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
(GettyImages)
לפי משטרת המטרופולין של לונדון, אין חשדות פליליים לגבי סיבת מותה של הזמרת האירית, שהלכה לעולמה אמש בגיל 56. בהצהרה מטעמם נכתב: "אתמול בשעה 11:18 [שעון לונדון], המשטרה הוזעקה בעקבות דיווחים על אישה מחוסרת הכרה בכתובת מגורים באזור SE24 [קידומת אזור מגוריה של הזמרת]".
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
מותה של אוקונור נקבע במקום על ידי קציני המשטרה. לאחר מכן ההודעה נמסרה לבני המשפחה, ותיק עם ממצאים מהזירה הועבר לחוקר מקרי המוות. "בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של שינייד אהובתנו", אמרו קרוביה אמש בהצהרה ל-BBC, "משפחתה וחבריה שבורי לב, ומבקשים פרטיות בתקופה קשה זו".
לאורך הקריירה שלה, המוזיקאית האירית המוערכת הוציאה עשרה אלבומי אולפן, כשבאלבומה השני, I Do Not Want What I Haven't Got, נכלל הלהיט הכי גדול שלה - גרסת כיסוי לשיר של פרינס Nothing Compares 2 U. השיר שיצא בשנת 1990 הפך תוך זמן קצר ללהיט ענק ברחבי העולם, והאלבום אף זכה בגראמי והיה מועמד לשלושה פרסים נוספים.
2 צפייה בגלריה
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
(AP Images)
אוקונור הותירה אחריה שלושה ילדים. בנה הרביעי שיין הלך לעולמו בינואר 2022 בגיל 17, לאחר שנעדר במשך יומיים עד אשר נמצאה גופתו. הציוץ האחרון של הזמרת בטוויטר היה לפני כתשעה ימים, שם סיפרה על הקשר המיוחד עם בנה. "אני חיה כמו זומבי מאז שהבן שלי נטל את חייו. הוא היה האהבה של חיי, האור בנשמה שלי", כתבה, "היינו שני חלקים של נשמה אחת. הוא היה האדם היחיד שאי פעם אהב אותי ללא תנאי. אני אבודה בחלל בלעדיו".
לאורך חייה דיברה אוקונור על התמודדותה עם מחלות נפש ואובדנות, וב-2007 היא אף סיפרה כי אובחנה עם הפרעה דו-קוטבית - למרות שבהמשך עדכנה כי חוות דעת נוספות טענו אחרת. בתחילת החודש היא כתבה בעמוד הפייסבוק שלה שחזרה ללונדון אחרי 23 שנים, ושהיא תכננה לסיים אלבום שייצא בתחילת שנה הבאה. כמו כן, היא תכננה לצאת לסיבוב הופעות ב-2024-2025.